Aircondition Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 (endret) ...... Endret 24. mai 2015 av Aircondition
charactouy Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Snakk med ped. leder. Fortell om dine observasjoner i bhg, og bruk private observasjoner som støtte. Private observasjoner og rykter kan ikke 'brukes' av ped. leder i en evt samtale med foreldrene,men private observasjoner kan støtte det du har observert i jobb i din samtale med ped. leder. 2
Aircondition Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2015 Snakk med ped. leder. Fortell om dine observasjoner i bhg, og bruk private observasjoner som støtte. Private observasjoner og rykter kan ikke 'brukes' av ped. leder i en evt samtale med foreldrene,men private observasjoner kan støtte det du har observert i jobb i din samtale med ped. leder. Takk for informativt svar
minister-mio Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor i alle dager spør du om dette her? Vet sjefen din om det? Dette er noe dere diskuterer med ped. Lederne og styrer. De har den rette kompetansen på det, ikke kg! 1
Aircondition Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor i alle dager spør du om dette her? Vet sjefen din om det? Dette er noe dere diskuterer med ped. Lederne og styrer. De har den rette kompetansen på det, ikke kg! Hvorfor i alle dager spør du om dette her? Vet sjefen din om det? Dette er noe dere diskuterer med ped. Lederne og styrer. De har den rette kompetansen på det, ikke kg! Jeg lurer på hva jeg som privatperson og vikar skal gjøre. Ped.leder er klar over det og hva de gjør videre med saken det vet jeg ikke. Jeg sitter likevel med informasjon og rykter som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. De kan ikke konfrontere foreldrene med adferden de viser når jeg treffer de på privaten.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg lurer på hva jeg som privatperson og vikar skal gjøre. Ped.leder er klar over det og hva de gjør videre med saken det vet jeg ikke. Jeg sitter likevel med informasjon og rykter som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. De kan ikke konfrontere foreldrene med adferden de viser når jeg treffer de på privaten. Du er veldig uproff. Selv om du kjenner dem privat så må du ta opp dette med lederen din, ikke spørre på et forum. Anonymous poster hash: 13fbf...3bb 1
Aircondition Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor i alle dager spør du om dette her? Vet sjefen din om det? Dette er noe dere diskuterer med ped. Lederne og styrer. De har den rette kompetansen på det, ikke kg! Det sitter da folk med kompetanse nok til å gi både råd og veiledning på hvordan jeg kan gå fram her. takk for tips om å ta det opp med ped.leder, det har jeg allerede gjort :-)
Aircondition Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Du er veldig uproff. Selv om du kjenner dem privat så må du ta opp dette med lederen din, ikke spørre på et forum.Anonymous poster hash: 13fbf...3bb Og du trekker dømmende konklusjoner om andre på svært tynt grunnlag. Jeg sender første påstand i retur, men legger til "virker" istedenfor "er". Endret 24. mai 2015 av Aircondition
minister-mio Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Jeg lurer på hva jeg som privatperson og vikar skal gjøre. Ped.leder er klar over det og hva de gjør videre med saken det vet jeg ikke. Jeg sitter likevel med informasjon og rykter som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. De kan ikke konfrontere foreldrene med adferden de viser når jeg treffer de på privaten.jeg forstår du lurer, men snakk med styrer.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Jeg lurer på hva jeg som privatperson og vikar skal gjøre. Ped.leder er klar over det og hva de gjør videre med saken det vet jeg ikke. Jeg sitter likevel med informasjon og rykter som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. De kan ikke konfrontere foreldrene med adferden de viser når jeg treffer de på privaten.hva tror du familien det gjelder og ledelsen i barnehagen syntes om det du publiseres her? Det er veldig uproft av deg.Anonymous poster hash: 6d94c...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Som vikar i barnehage har du taushetsplikt. Det hjelper ikke at du "spør som privatperson". I tillegg skriver du med din egen bruker. Da kan vi andre gå inn og se på de andre 300 innleggene du har skrevet her og kanskje finne ut hvem du er, hvor du jobber, og så er det vel ikke så mange barn der som nettopp har fått et nytt søsken. Anonymous poster hash: ee58d...e60 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 TS, her bryter du taushetsplikten din(!) Du kan fint spores, og jeg kan lett finne ut hvor du jobber. Tror du bør sette deg inn i litt nettvett og lese hva taushetsplikt er. Anonymous poster hash: da8e1...f06 1
minister-mio Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 TS, her bryter du taushetsplikten din(!)Du kan fint spores, og jeg kan lett finne ut hvor du jobber. Tror du bør sette deg inn i litt nettvett og lese hva taushetsplikt er. Anonymous poster hash: da8e1...f06 finn det ut og gi beskjed til arbeidsgiver. Glad jeg ikke har barn i den aktuelle barnehagen, eller er bekjent av ts
Aircondition Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2015 Jeg jobber som tilkallingsvikar i tre forskjellige barnehager fordelt på to kommuner, så jeg håper og ber om at ingen her har kommet så langt i etterforskningen at de har klart å spore opp familien. Jeg skal ikke krangle med noen her, dette med at jeg kan spores har jeg faktisk ikke tenkt over, så ja, det var veldig uprofesjonelt av meg. Dette vil jeg gjerne få rettet opp i. Jeg syns likevel det er veldig leit å se hvordan mange her inne gjør seg opp helhetsvurderinger av enkeltmennesker ut fra feil som blir begått her inne. Jeg setter pris på slik informasjon, jeg som alle andre lærer noe nytt hver dag. Jeg lærer masse av dere her inne på kg. Jeg skulle bare ønske at flere kunne holdt seg for gode til å spytte ut kommentarer rettet mot de det gjelder, dere vet jo så alt for lite om meg til å kunne trekke konklusjoner om at jeg er et menneske dere er glade for at dere ikke kjenner. Til tross for mine feil her må så kan man jo vinkel det dit hen at det er godt det finnes sånne som meg, det er slettes ikke alle som går rundt og grubler og til en hver tid prøver å finne løsninger på slike situasjoner. Det gikk så langt at jeg begikk brudd på taushetsplikten, men jeg trøster meg med at dette er noe som aldri kommer til å skje igjen :-)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Jeg tror de fleste her ikke er ute etter å gjøre seg opp en helhetsvurdering av deg, TS. Men å forhindre at private opplysninger blir lagt ut om en familie og at de kan bli gjenkjent via deg. Anonymous poster hash: ee58d...e60 1
minister-mio Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Jeg jobber som tilkallingsvikar i tre forskjellige barnehager fordelt på to kommuner, så jeg håper og ber om at ingen her har kommet så langt i etterforskningen at de har klart å spore opp familien. Jeg skal ikke krangle med noen her, dette med at jeg kan spores har jeg faktisk ikke tenkt over, så ja, det var veldig uprofesjonelt av meg. Dette vil jeg gjerne få rettet opp i. Jeg syns likevel det er veldig leit å se hvordan mange her inne gjør seg opp helhetsvurderinger av enkeltmennesker ut fra feil som blir begått her inne. Jeg setter pris på slik informasjon, jeg som alle andre lærer noe nytt hver dag. Jeg lærer masse av dere her inne på kg. Jeg skulle bare ønske at flere kunne holdt seg for gode til å spytte ut kommentarer rettet mot de det gjelder, dere vet jo så alt for lite om meg til å kunne trekke konklusjoner om at jeg er et menneske dere er glade for at dere ikke kjenner. Til tross for mine feil her må så kan man jo vinkel det dit hen at det er godt det finnes sånne som meg, det er slettes ikke alle som går rundt og grubler og til en hver tid prøver å finne løsninger på slike situasjoner. Det gikk så langt at jeg begikk brudd på taushetsplikten, men jeg trøster meg med at dette er noe som aldri kommer til å skje igjen :-)den kommentaren med at jeg var glad du ikke var en av mine bekjente gikk på at jeg ikke ønsker mine barns utfordringer publisert på nettet, slikt du gjorde med dine bekjente. Beklager om det kom ut feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå