Bunny Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 hei hver gang jeg barberer bikinilinja mi så får jeg etter noen dager noen inngrodde hår. Dette er plagsomt å ikke noe pent. Noen gode råd? kan jo ikke la det gro igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Dette er et veldig vanlig problem. Et tips er å bruke en hampvott eller skrubb 2 til 3 ganger i uka. Hjelper ihvertfall litt.. er ikke så mye mer jeg vet om.. sliter litt med det selv. Ble bedre etter at jeg begynte å vokse bikinilinja istedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Dette er et veldig vanlig problem. Et tips er å bruke en hampvott eller skrubb 2 til 3 ganger i uka. Hjelper ihvertfall litt.. er ikke så mye mer jeg vet om.. sliter litt med det selv. Ble bedre etter at jeg begynte å vokse bikinilinja istedet for. Eller bruk hårfjerningsmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunny Skrevet 30. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2004 Det er sammeprobelm med hårfjerningkrem. skal prøve med en hampvott. :-) håper at det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Synes ikke hårfjerningsmaskin fjerner hårene like bra.. Har prøvd det meste.. Går å får vokset bikinilinja profesjonelt nå, og fornøyd med det. Har noen inngrodde hår, men fikser det med en hampvott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hopplala Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 Inngrodde hår er veldig like kviser, bare med et hår i gusja som vokser innover huden. Trikset er å skvise disse "kvisene" tidlig før de blir evigvarende; veldig lange hår som er vanskelig å bli kvitt. Som oftest skvises håret ut i samme slengen. Jeg pleier se over hver gang jeg har barbert meg. Men, jeg har et inngrodd hår som er kjempeinngrodd og sikkert laaangt, en stor bule, og får ikke klemt det ut? Noen tips? Skjære opp huden hos legen? Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. november 2004 #7 Del Skrevet 8. november 2004 Vipp det ut med nål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå