Gå til innhold

Noen som har prøvd produkter fra Hälsans Kök?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg likte dem veldig godt. Likte spesielt burgerne og de små kjøttbollene. Samt farsen. Farsen var digg til spaghetti. Pølsene var også gode. Likte det meste.

Jeg husker ikke prisen - 40-50 kr per pakke, kanskje?

Endret av Tabris
AnonymBruker
Skrevet

Spiste dette veldig mye i begynnelsen da jeg ble veggis, fordi jeg ikke hadde så stor peiling på mat. Husker jeg likte pølsene, "kjøtt"bollene og burgerene, samt farsen om jeg krydret den skikkelig. Etter mange år som veggis spiser jeg aldri dette lenger, men helt grei smak altså. Kan forresten hende at jeg kjøper meg noen pølser derifra om jeg har dårlig tid til å lage mat eller er syk og ikke orker å lage noe særlig.

Anonymous poster hash: 86e4c...d21

Skrevet

Kjøttbollene og burgerne er kjempegode. Pølsene og farsen er jeg ikke så veldig glad i.

Skrevet

Jeg er veggis og synes alle produktene deres som jeg har prøvd er gode. Burgerne, nuggetsene og farsen (som jeg bruker til pastaretter) er vel favorittene. Jeg er ikke så glad i pølser, så de kjøper jeg ikke. Jeg tror det eneste produktet jeg ikke har smakt er spinat - ostebiffene, som jeg ikke har funnet i noen butikk ennå.

Skrevet

Pølsene er sykt gode. Venninnene mine som ikke er vegeterianere foretrekker alltid disse hvis de er tilgjengelige.

Farsen er også bra :) Jeg bruker den alltid til Taco og noen ganger pizza.

AnonymBruker
Skrevet

Godt! Bruker ikke så mye av det lengre ettersom jeg har lært meg skikkelige vegetarretter som ikke trenger kjøtterstatning, men det kan være kjekt å ha med hvis jeg skal spise sammen med kjøttetere. Gourmetburgerne er gode, farsen er super til pastaretter, og er det Hälsans kök som har de gode schnitzlene også, tro? Relativt dyrt, men det er jo ikke meningen man skal spise enorme mengder av det, og sammenligner man med kjøtt av ok kvalitet er prisen ikke avskrekkende.

Anonymous poster hash: dbf0a...556
AnonymBruker
Skrevet

Spiser ofte mat fra H¨lsans Kök siden jeg ikke er så glad i å lage mat fra bunnen av. Liker det aller meste veldig godt som pølsene, toscanske biffer, ost- og spinatbiffer, burgere, falafel og den aller beste: baconbiter! Kjøper det meste i Sverige siden utvalget og prisene er bedre der! Ellers bruker jeg Quorn i stedet for HK når jeg trenger farse!

Anonymous poster hash: 9938c...567
Skrevet

Kan være greit å vite at farsen er i seg selv temmelig smakløs, og trekker til seg smak fra saus/krydder man bruker.

Gjest hulderjenta
Skrevet

Farsen og snitzlene er veldig gode, pølsene går også an.

Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg synes det er ganske godt alt sammen og kjøper det gjerne om jeg skal grille medandre og ikke orker å lage mat. Er nok eenda mer fan av Fry's og Anamma, men HK funker også om man trenger noe lettvint.

De fleste ligger på ca 50 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...