Floki Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hva får deg til å føle deg fri og levende? Her er noen av mine ting: - Svømme i regnvær! - Gå tur i fjellet - Bare være sammen med nære venner, snakke og le - Trene 1
Tabris Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 - Gå tur på fjellet/i skogen alene med hunden - Champagnekveld med venner 1
Gjest Evans Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 - løpe ute - sommernetter - mangel på bekymringer
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Fri: på tur i skog og fjell og strand og være ute å kjøre bil på en hverdag der man har tatt seg fri fra jobben Fri og levende: På jærstrendene i full storm, barføtt i gresset og sanden, gå tur i regn og vind å kjenne regnet på ansiktet, latter og moro med familie/venner Anonymous poster hash: b5669...9c7 1
King in the North Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Ah, herlig tråd. - ting man opplever i naturen der man er i kontakt med elementene. Enten det er å dra seg ut på fisketur når regnet siler ned, eller båtturen med gode venner og strålende sol. - når man kommer ut døren fra semesterets siste eksamen, og ansvaret bokstavelig talt løftes av dine skuldre. Om så bare for en kveld eller to. - å ha musikk på øret, som gir deg DEN følelsen. - når jeg ser starten av Ringenes Brorskap, og har hele kvelden foran meg med mine nærmeste venner til hele trilogien. ".. and in the darkness, bind them." 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Når jeg virkelig har måttet på do, og har vært det. Anonymous poster hash: 905e7...037 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå