AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har så lav selvtilitt at jeg misliker oppmerksomheten jeg får fra kvinner. Jeg liker rett og slett ikke at de kikker eller smiler til meg. Er det noen som er i samme situasjon som meg? Anonymous poster hash: b9e5c...ef2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Vel, jeg er singel og misliker oppmerksomhet fra menn. Den er verdt så lite at jeg blir sur av at de tror det betyr noe når de kaller meg søt,smiler til meg eller ber meg ut. Skyldes nok ikke lav selvtillit, bare at jeg har mistet respekten for menn. Anonymous poster hash: 554a6...975
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Du bør først bli glad i deg selv hvis du ønsker å ha et forhold. Anonymous poster hash: ee8d3...481 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Du bør først bli glad i deg selv hvis du ønsker å ha et forhold. Anonymous poster hash: ee8d3...481 Tull. Anonymous poster hash: 92b96...900
pompdelux Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 (endret) Feilpost Endret 23. mai 2015 av pompdelux
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Vel, jeg er singel og misliker oppmerksomhet fra menn. Den er verdt så lite at jeg blir sur av at de tror det betyr noe når de kaller meg søt,smiler til meg eller ber meg ut. Skyldes nok ikke lav selvtillit, bare at jeg har mistet respekten for menn. Anonymous poster hash: 554a6...975 Er det fordi du har dårlig erfaring med menn fra tidligere? Jeg har vært singel i 12 år og har utrolig lav selvtilitt når det kommer til kvinner. Grunnen til dette er fordi jeg ikke har klart å fullføre ett samleie med en kvinne, jeg har ikke klart å få den opp, og derfor føler jeg at alt blir så meningsløst. Jeg fremstår nok litt annerledes i og med at jeg får oppmerksomhet fra kvinner. Anonymous poster hash: b9e5c...ef2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Du bør først bli glad i deg selv hvis du ønsker å ha et forhold. Anonymous poster hash: ee8d3...481 Jeg er rimelig glad i meg selv hvis jeg ikke tenker min relasjon til kvinner. Men med en gang jeg tenker på damer så får jeg dårlig selvtilitt. Det er derfor jeg misliker så sterkt oppmerksomheten. Anonymous poster hash: b9e5c...ef2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Vel, jeg er singel og misliker oppmerksomhet fra menn. Den er verdt så lite at jeg blir sur av at de tror det betyr noe når de kaller meg søt,smiler til meg eller ber meg ut. Skyldes nok ikke lav selvtillit, bare at jeg har mistet respekten for menn. Anonymous poster hash: 554a6...975 Ok, bra for deg. Anonymous poster hash: de2e5...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå