Gå til innhold

Kiropraktor for spedbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta vår lille datter på 2 uker til kiropraktor. De kan forebygge veldig mye for barnet. For senere tider i livet også. ER det noen som har noen erfaring rundt dette, så hadde det vært fint om dere ville dele det med oss.

Skrevet

Min sønn var veldig urolig, sutrete, luftfyllt og anspent da han var nyfødt. Han skrek endel, men ikke nok til å karakteriseres som kolikk. Han var vel 6-7 uker da jeg tok ham med til kiropraktor, behandlinga gikk kjempebra, og det var som å få en ny unge!! -Han var ikke så anspent i kroppen, blidere og sov lengre om natta. Magen fungerte tvert etterpå, ikke mere luft problemer! -Jeg er glad for at jeg tok ham med, og at det virket, men jeg tror vel ikke at det funker på alle. Men, det er vel bedre å prøve det å se om det virker, enn å ha en baby som gråter hele tiden!!

Gjest gjest
Skrevet

Sønnen min var hos kiropraktor da han var ca 6 uker, fordi han hadde kolikk. Det fungerte bra, synes jeg. Etter 3 behandlinger var han helt fin. Men da vi prøvde kiropraktor fordi han tisser på seg om dagen (han er 5 år), så fungerte det ikke i det hele tatt. Vi var der x antall ganger og fulgte alle råd kiropraktoren ga uten å merke noen bedring.

Gjest Virvel
Skrevet

Min søte lille engel av en bror hadde kolikk da han var baby, og det var kiropraktor for alle penga. Nå var jeg bare tre år da det sto på som verst, men kan huske at han gråt veldig mye mindre etterpå :)

Gjest lilletroll ikke innlogget
Skrevet

Vi hadde vår datter hos kiropraktor fordi hun hadde så mye mageproblemer, og vi merket vel egentlig ingen forskjell så kiropraktor og vi ble enige om at det ikke var noen vits i å fortsette, så det var bare MASSE penger RETT UT DØRA :( Men jeg vet at det virker for MANGE, så fingrene krysset for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...