AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Dette er vel helst en setning som brukes i negativ sammenheng. men det virker som man ikke må tro livet kan være godt. F.eks, forelsker du deg,kan du bare tenke "sånn er livet" med en gang. Anonymous poster hash: 1252a...895
pompdelux Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Mhm.. Sånn er livet - da tenker jeg at ting ikke går etter planen og at man ikke får gjort noe med utfallet fordi det er utenfor ens kontroll.. 1
Rysiseal Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Mhm.. Sånn er livet - da tenker jeg at ting ikke går etter planen og at man ikke får gjort noe med utfallet fordi det er utenfor ens kontroll.. Akkurat, det er best for en å akseptere det som en ikke kan forandre/bekjempe. Ellers mater man på en måte egen frustrasjon, og det blir man bare ulykkeligere av
Florence Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Enig med de to over, jeg bruker det ikke nødvendigvis i negativ forstand.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jeg bruker det i både positiv og negativ forstand ja. Noen ganger for å konstatere at sånn ble det, når situasjonen har vært utenfor min kontroll å gjøre noe med. Eller at jeg har tatt en aktiv avgjørelse som har fått konsekvenser, men at man må akseptere det likevel Anonymous poster hash: c9571...96a
Shamkriss92 Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Jeg bruker det veldig mye for å poengtere at jeg egentlig ikke bryr meg om emne som vi snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå