Suzy Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 For noen teite reklamer,... Tuller du? :o jeg ler meg skakk! Syns de ser skikkelig artige
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 De er urteite. Trenger vi egentlig flere reklamer som sier; bruker du vårt produkt blir du en egositisk tulling.
bølla Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Jeg må bare si meg enig med Suzy. Klarer ikke annet enn å råflire....
Suzy Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Jeg må bare si meg enig med Suzy. Klarer ikke annet enn å råflire.... Særlig den første der han stapper hele posen i munnen.. Herlig!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 De er urteite. Trenger vi egentlig flere reklamer som sier; bruker du vårt produkt blir du en egositisk tulling. Du må ikke ta det så seriøst - litt humor i reklamen er vel bare bra. (Altfor mange dårlige bind/bleie/shampo reklamer på TV).
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Du må ikke ta det så seriøst - litt humor i reklamen er vel bare bra. (Altfor mange dårlige bind/bleie/shampo reklamer på TV). Særlig en av rekalmene gir meg frysninger( der han sitter iden røde stolen og leser). Kjenner faktisk folk som har det slik hjemme. Nåde den som rører noe som er mitt, da blir det hubaluba og besøk på legevakten etterpå. Så ja, jeg fordrar ikke disse rekalmene, de tar virkligheten mer påkornet enn det som godt er.
aline Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 ler godt av både den der han stapper hele posen i munnen + den andre der han biter dama i beinet jeg!! kan det ha noe med at jeg kan kjenne igjen følelsen? er litt ego jeg, og vil gjerne ha godteri, gjerne alt selv!!
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Robert Gustafsson er bare helt konge! Jeg ler høyt av MIX-reklamene på tv'en jeg også! Selvsagt er det litt rått...men det gjør det bare komisk i mine øyne!!
lizzy x Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 jeg syns de er kjempemorsomme og endelig noen reklamefilmer som er verdt å se,og som man faktisk kan kjenne seg igjen
Gjest Chica Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 Syns de går over skreken i den reklamen der hun dama tar og slår mannen med støvsugeren...
Gjest Esther Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 Ikke ta alt så bokstavlig og alvorlig - jeg ler like godt hver gang jeg ser de reklamene ...
philippa starck Skrevet 30. august 2004 #14 Skrevet 30. august 2004 Urrrg - jeg hater dem også! Synes rett og slett bare de er teite, jeg har nok ikke den humoren. En annen reklame som jeg bare må slå av lyden på,er der Ole Gunnar Solskjær reklamerer for brunost. AU! Jeg får fysisk vondt av skuespillerkunstnene... Men den nye Lottomillinær-reklamen - DEN ler jeg av!! Nå blir det liv rai rai!
Arwen Skrevet 30. august 2004 #15 Skrevet 30. august 2004 Robert Gustafsson er bare helt konge! Jeg ler høyt av MIX-reklamene på tv'en jeg også! Selvsagt er det litt rått...men det gjør det bare komisk i mine øyne!! Enig! Knallgode reklamer.
Arkana Skrevet 30. august 2004 #16 Skrevet 30. august 2004 Jeg synes de er morsomme jeg. Hvorfor skal man alltid se det negative i ting og snakke om prinsipper? Slapp av og le litt. Alt må ikke analyseres til døde.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. august 2004 #17 Skrevet 30. august 2004 Enig med Arkana. Hvis man vet alt så er ingenting morsomt lenger - for da kan det sees i sammenheng med noe grusomt som foregår i verden.
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #19 Skrevet 30. august 2004 Jeg syns egentlig ikke de er noe særlig morsomme - bare den første gang jeg så den hvor de sitter i sofaen og han spiser opp alt godteriet på en gang. har sett mange andre, mye bedre reklamer!
Thea Skrevet 30. august 2004 #20 Skrevet 30. august 2004 Jeg synes også den er kjempe morro.Lo meg skakk første gangen jeg så den hvor dama smokker han ned med røret fra støvsugeren Også synes jeg reklamen fra Rimi,Rema eller et eller annet er så bra.De to tjukkasene og homsene som forveksler poser og står å hyler på kjøkkenet etterpå Morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå