Gå til innhold

Klarer du holde deg vekk hvis du bryr deg om noen? Usikkerhet og følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke klarer å bare fjerne meg fra håp, følelser og tanker i forhold til en evt partner/potensiell partner.

Prøver iherdig å ikke gi etter for trangen til å handle, men det går sjeldent bra.
Det går kanskje ett par dager, også bukker jeg under for behovet for å bare si NOE..

Dette skjer så klart ikke med hvem som helst, men om det er ting jeg ikke forstår eller som er usikkert, så er behovet større.
Ikke at jeg må ha siste ordet, noen ganger tenker jeg at jeg bare vil ha en blank avvisning for da er det enklere.. da er det liksom ikke håp overhodet.

Anonymous poster hash: a2755...a81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den eneste. Så lenge man ikke får et klart og tydelig nei, men ting som kan være tvetydige, er det meget vanskelig, selv om en er den som tar kontakt i de aller fleste tilfeller.

Anonymous poster hash: eb3b7...616
AnonymBruker
Skrevet

Har det slik jeg og. Har håpet siden februar. Men jeg har aldri vært en person som er lett skjønne seg på. Jeg har aldri prøvd meg. Aldri vært åpen om følelser..

Anonymous poster hash: d6cd1...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det, da jeg har vært i en sånn situasjon selv i over et halvt år.
Han tok første steget, og var ganske tydelig på at han var interessert osv. Så var jeg stille i en uke ca., fordi jeg var så usikker. Så begynte jeg å vise litt mer interesse ved å spørre om han ville bli med ut en gang, og da svarte han ikke..
Så nå er vi tilbake til null, men det er definitivt noe mellom oss, og ingen tør å ta initiativ. Sykt frustrerende, men har lært meg å ikke tenke så mye på det. Skjer det så skjer det liksom.

Anonymous poster hash: 7be14...e61
Skrevet

Kjenner meg igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...