AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hva er vanlig og hva ønsker man? Leie it med eller uten hvitevarer ? Anonymous poster hash: c1b6f...dbf
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Da jeg leide ville jeg ha med. Gadd ikke dra hvitevarer rundt land og strand. Anonymous poster hash: 1a8c3...204
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Ville leid ut uten hvitevarer. Om du leier ut med hvitevarer er det også ditt problem når kjøleskapet ryker, når komfyren steker skjevt, når vaskemaskinen lager ulyder etc. Anonymous poster hash: 8b82a...c74 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tror begge deler er vanlig, så det blir vel litt opp til deg selv da. Noen leietakere synes det er greit å leie MED hvitevarer for det er jo mye å drasse på, og tungt er det også. Anonymous poster hash: 6a7a9...6d9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Selv så har jeg alltid vært på utgikk etter leil uten hvitevarer, og null møbler. For jeg har alt selv og ønsker å bruke det også. Og da slipper jeg å være redd for å ødelegge andres eiendeler. Men ingen her kan komme med fasitsvar, for noen vil ha med, noen uten. Anonymous poster hash: 64f36...583 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Hadde jeg leid så ville jeg leid med hvitevarer, men hadde jeg vært den som hadde leid ut.. Så hadde jeg leid ut uten hvitevarer. Så stress om hvitevarene skulle gått i stykker hele tiden. Anonymous poster hash: 3b484...867
helenaa Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Det kommer jo veldig an på hva du skal leie ut. Hvis det er typisk liten leilighet i universitetsby el.l ville jeg leid ut med hvitevarer. Men i et mer "etablert" marked; større leilighet eller på et sted det er god sjanse for at det er voksne som leier, kan man la være. Og: Hvordan kommer man seg til leiligheten? Hvis det er mye trapper, vil det være bra om hvitevarene var på plass. For utleiers del kan det også være greit at hvitevarer står på plass, siden det kan bli en del skader når "vanlige folk" flytter store ting inn og ut av leiligheten.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tenker at kjøleskap og komfyr er greitt å ha i en leilighet, men at leietaker stiller med andre hvitevarer selv. Nå har jeg alt av hvitevarer, så for meg hadde det vært best å leie uten, men tidligere har jeg alltid leid med kjøleskap og komfyr (og oppvaskmaskin ett sted). Anonymous poster hash: f0104...272
stan Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Kommer litt an på målgruppen. For korte leieperioder, så er det greit med, men for lengre vil folk gjerne ha sitt eget. Leier man ut med, har man noe ansvar og det fører til kostnader. Min erfaring er at det er lettere å leie ut med hvitevarer. 1
Thorn Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Erfaringsmessig så kjøper gjerne folk det billigste og kjipeste som finnes av hvitevarer når det er til utleie, så personlig vil jeg helst leie uten hvitevarer. Andre igjen er fornøyd så lenge de slipper å dra med seg hvitevarer selv, så det er jo umulig å få et klart svar på dette. Hvis jeg skulle leie ut hadde jeg nok gått for møblert dersom jeg skulle leie ut til elever, studenter og ellers hvis det var grunn til å tro at leieperiodene kom til å være korte, ellers hadde jeg gått for umøblert.
karrifrøkna Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Jeg leier leilighet hvor det var inkludert kjøleskap og komfyr, og det ble til at jeg kjøpte det av de slik at de ikke sto med ansvar. Da selger jeg evt videre til neste leietaker etter meg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 I min kontrakt står det umøblert, men det fulgte allikevel med komfyr, kjøleskap og vaskemaskin. Men de har skrevet umøblert for å slippe ansvar om noe ryker. Helt greit for meg! Anonymous poster hash: 12c13...d7c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Ville leid ut uten hvitevarer. Om du leier ut med hvitevarer er det også ditt problem når kjøleskapet ryker, når komfyren steker skjevt, når vaskemaskinen lager ulyder etc. Anonymous poster hash: 8b82a...c74 Jeg leier med hvitevarer, men det står i kontrakt av vi skal erstatte de hvis de blir ødelagt. Anonymous poster hash: 64bae...d28
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 I min kontrakt står det umøblert, men det fulgte allikevel med komfyr, kjøleskap og vaskemaskin. Men de har skrevet umøblert for å slippe ansvar om noe ryker. Helt greit for meg!Anonymous poster hash: 12c13...d7c Enig. Har så og si aldri sett en leilighet blitt leid ut uten dette Anonymous poster hash: 64bae...d28
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Jeg leier med hvitevarer, men det står i kontrakt av vi skal erstatte de hvis de blir ødelagt. Anonymous poster hash: 64bae...d28 Tviler jeg på er lovlig. Anonymous poster hash: 1a8c3...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå