AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hei vi er noen menn i alderen 20-25 som skal ut på byen i Bergen. Lyst til å treffe jenter. Noen som har tips til utesteder hvor man lett kommer i kontakt med jenter og man kan snakke(ikke danse). Hadde tenkt på Vaskeriet, men der er det 23 årsgrense. Skal innom Brukbar. Anonymous poster hash: 25289...8a6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Elefanten... Ricks... Hectors hybel... Kvarteret... Hvis det må være yngre enn 23 så har jeg ikke flere gode tips tror jeg.. Anonymous poster hash: 31149...16a
happiest Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har vært på vaskeriet noen ganger, og da har jeg kommet inn. Er 20år. Foreslår brukbar, tidi, kvarteret, hectors, lille. Også er det jo zachen da. Noe harry folk der etter min opplevelse, menså er de jo flere utesteder på zachen
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har vært på vaskeriet noen ganger, og da har jeg kommet inn. Er 20år. Er 23 på fredager og lørdager. Klart det er jo ikke en regel som blir sjekket av myndighetene så de kan jo slippe inn folk som er yngre. Takk for tipsene TS Anonymous poster hash: 25289...8a6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor gå ut? Bare dra med deg en jente du kjenner litt, (har vel en eller annen jente du har litt kontakt med..? så blir dere kjapt litt bedre venner, og så blir dere invitert på fest... med flere jenter :D Anonymous poster hash: 5692e...67e
Solobrus Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Jeg og mine jenter henger mye på contra og brukbar i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Elefanten... Ricks... Hectors hybel... Kvarteret... Hvis det må være yngre enn 23 så har jeg ikke flere gode tips tror jeg.. Anonymous poster hash: 31149...16a Takk. Hulen? Anonymous poster hash: 2d7c4...15b Takk Hvorfor gå ut? Bare dra med deg en jente du kjenner litt, (har vel en eller annen jente du har litt kontakt med..? så blir dere kjapt litt bedre venner, og så blir dere invitert på fest... med flere jenter :D Anonymous poster hash: 5692e...67e Lurt triks, er egentlig fan av sånt(er jo win-win for alle sammen), men akkurat i dag vil jeg ut på byen. Jeg og mine jenter henger mye på contra og brukbar i alle fall! Takk. TS Anonymous poster hash: 25289...8a6
Mannin Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Hei vi er noen menn i alderen 20-25 som skal ut på byen i Bergen. Lyst til å treffe jenter. Noen som har tips til utesteder hvor man lett kommer i kontakt med jenter og man kan snakke(ikke danse). Hadde tenkt på Vaskeriet, men der er det 23 årsgrense. Skal innom Brukbar. Anonymous poster hash: 25289...8a6 Er jo jenter alle steder man kan sjekke opp ute i Bergen. Det er bare å velge å vrake om man er ute etter slikt. Men ville nå anbefalt et litt roligere sted som det går an å snakke på.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Felix:) Der var jeg og veninnene mine sist helg! Anonymous poster hash: 63d1b...c99
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 PS. Bergensere er veldig selvhøytidelige, kjedelige, frekke, og dårlige på å fungere sosialt. Så jeg ville ikke anbefalt Bergen hvis dere er ute etter kvinnfolk med litt kvalitet. Anonymous poster hash: 076d0...ef3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 PS. Bergensere er veldig selvhøytidelige, kjedelige, frekke, og dårlige på å fungere sosialt. Så jeg ville ikke anbefalt Bergen hvis dere er ute etter kvinnfolk med litt kvalitet. Anonymous poster hash: 076d0...ef3 Om du opplever oss sånn så kanskje du skal se på deg selv og se hvordan du er når du er ute blant folk. Anonymous poster hash: 2d7c4...15b 1
Florence Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Felix:) Der var jeg og veninnene mine sist helg! Anonymous poster hash: 63d1b...c99 Feliz mener du? PS. Bergensere er veldig selvhøytidelige, kjedelige, frekke, og dårlige på å fungere sosialt. Så jeg ville ikke anbefalt Bergen hvis dere er ute etter kvinnfolk med litt kvalitet. Anonymous poster hash: 076d0...ef3 Det er uansett fullt av kvinner fra andre steder i Norge i Bergen, det er en studentby tross alt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Feliz mener du? Det er uansett fullt av kvinner fra andre steder i Norge i Bergen, det er en studentby tross alt. Finnes både en Feliz og en Felix i Bergen. Anonymous poster hash: ad769...317
Florence Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Finnes både en Feliz og en Felix i Bergen. Anonymous poster hash: ad769...317 Javisst gjør det det. Min feil.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 Felix:) Der var jeg og veninnene mine sist helg! Anonymous poster hash: 63d1b...c99 Takk. Hvordan gikk det? Halvparten fra vorset ville ikke ut på byen og de som dro ut ville ikke sjekke opp jenter. Var egentlig ikke helt uventet selv om de på forhånd hadde sagt at de var gira. Er omtrent like vanskelig å finne en gutt som liker å sjekke opp jenter som en jente som liker å sjekke opp menn på byen. Traff heldigvis en kompis som liker å sjekke opp damer med meg, synes ikke det er noe gøy alene. Hadde det rimelig kult og endte opp med å treffe en jente jeg skal møte igjen på torsdag. Finnes både en Feliz og en Felix i Bergen. Anonymous poster hash: ad769...317 Tror Feliz har blitt Klubb Kok nå. Synes selv det er for høy musikk og lagt mer opp til de som ønsker å danse. TS Anonymous poster hash: 25289...8a6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Takk. Halvparten fra vorset ville ikke ut på byen og de som dro ut ville ikke sjekke opp jenter. Var egentlig ikke helt uventet selv om de på forhånd hadde sagt at de var gira. Er omtrent like vanskelig å finne en gutt som liker å sjekke opp jenter som en jente som liker å sjekke opp menn på byen. Traff heldigvis en kompis som liker å sjekke opp damer med meg, synes ikke det er noe gøy alene. Hadde det rimelig kult og endte opp med å treffe en jente jeg skal møte igjen på torsdag. Tror Feliz har blitt Klubb Kok nå. Synes selv det er for høy musikk og lagt mer opp til de som ønsker å danse. TS Anonymous poster hash: 25289...8a6 Feliz har blitt lille olebull, og luux er blitt klubb kok. Anonymous poster hash: 89e9f...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå