Gjest Myumi Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Var det noen som fikk med seg det nye programmet til Kristopher Schau på P3 i dag?
Gjest Gjestedame! Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Nei - noen av oss jobber skjønner du.
Gjest Myumi Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Nei - noen av oss jobber skjønner du. Morsomt morsomt!
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Nei - noen av oss jobber skjønner du. Jeg jobber, men har radioen på for det. Og nei, la ikke merke til noe spesielt med programmet. La bare merke til at Are& Odin kom på (skrekk og gru).
edea Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Are og Odin Men tilbake til spørsmålet, så var jeg nok på jobb jeg også. Sjekket på nrk.no, og det har ikke kommet på nettradio heller. Men jeg skal nok få det med meg en vakker dag. Er litt spent jeg også.
Smila Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Fikk ikke med meg så mye, men at Kristopher ringte til en eller annen fyr, og skulle hilse fra Gry og si at det var slutt... Fyren ble ganske hissig, og slengte på røret til slutt.... Bestillingstelefon fra Gry. Han skulle i allefall få en IKEA startpakke i gave da... som plaster på såret.
ivanka Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 hm ja i dag hørte jeg hvor mange sudanere vi drikker opp i året.
Tusenfryd Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 Jeg jobber et sted man ikke hører på annet en P4 :evil: og savner Petre hver dag
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 La bare merke til at Are& Odin kom på (skrekk og gru). Are og Odin = kanalskifte her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå