AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Jeg passer et marsvin mens eierne er borte. Jeg har selv hatt marsvin før, men det var mye mer "sosialisert" enn dette. Mitt elsket å gjøre ting for godbiter osv. Mens dette skriker og piper når det er i buret, når du tar det utav buret osv. Vi har kommet til det punktet at jeg kan kose litt med det og det bare "småprater" og lager koselyder. Men når jeg tar på det rett bak forbena, på det stedet der kroppen er smalest, då skriker det skikkelig! Hva kan gjøre det? Om det er smertefullt, hva bør jeg gjøre?Anonymous poster hash: 7d94b...200
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Hmm, redd kanskje? Han skriker kun skikkelig høyt når jeg er borti der. Men at han er redd er det ungen tvil om. Hvordan kan jeg få han til å føle seg litt tryggere?Anonymous poster hash: 7d94b...200 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Han skriker kun skikkelig høyt når jeg er borti der. Men at han er redd er det ungen tvil om. Hvordan kan jeg få han til å føle seg litt tryggere?Anonymous poster hash: 7d94b...200 Hvis et marsvin viser at det er syk eller har det vondt, så er det ille. De er byttedyr og spiller friske så lenge de klarer. Og det er nok sky og redd for det er alene. De skal være to, da de er flokkdyr og mistrives sterkt når de er alene. I Sverige får man faktisk ikke kjøpe bare ett, de må være toAnonymous poster hash: 152fe...d56
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Hvis et marsvin viser at det er syk eller har det vondt, så er det ille. De er byttedyr og spiller friske så lenge de klarer. Og det er nok sky og redd for det er alene. De skal være to, da de er flokkdyr og mistrives sterkt når de er alene. I Sverige får man faktisk ikke kjøpe bare ett, de må være toAnonymous poster hash: 152fe...d56 Det hadde en kompis, men han døde av alderdom for litt siden. De skal skaffe seg ett til, men de tenkte å vente til når de kommer hjem over helgen, siden de da er hjemme med dem. Huff. Ble litt bekymret. Burde jeg ringe veterinær?Anonymous poster hash: 7d94b...200
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Det hadde en kompis, men han døde av alderdom for litt siden. De skal skaffe seg ett til, men de tenkte å vente til når de kommer hjem over helgen, siden de da er hjemme med dem. Huff. Ble litt bekymret. Burde jeg ringe veterinær?Anonymous poster hash: 7d94b...200 Ja, ring og hør ❤️Anonymous poster hash: 152fe...d56 1
Kontormus Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Plystring/hyling: Oppmerksomhet og tigging. Lyden kan også bety ubehag f.eks ved sykdom eller i en sloss kamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå