Gå til innhold

alt..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

tror ikke æ kan holde på ei meining lengre enn 3 sekund.. hadde først planer om hjemmesydd kjole, så ville æ ha bunad, å nu så e d vanlige brudekjola som lokke.. æ bi sprø!

joda, har god ti på mæ enda, men alikevæll. klare aldri å bestemme mæ. har ei tante som sikkert kan ta sæ av blomsterpynt å sånt, å mange bekjente som kan ta seg av servering å maten.

å så må vi finne en måte å få kostnadan t å ikke bli så høge.. (har ikke verdens beste inntekt).

ha regna fræm t at d e ca 10 mnd igjen nu t dagen.

katti bør man bynne å planlegge?

tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start planleggingen nå du.

10 måneder er ikke for tidlig - det er mye som skal planlegges og organiseres.

Anbefaler denne

Skrevet

Planleggeing er det jo bare å sette igang med. Og siden du skal gifte deg på ei populær tid, kan det være lurt å få bestilt sånn som kirke og lokaler allerede nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

har kjøpt den boka.. syntes at den virka laga førr "store" bryllup.. bare æ som tar feil? vi blir ca 150 gjesta ialt. trur æ d va :oops:

tips om katti man kan investere i viktige ting, som kjole, dress t mannen, blomster å bestille mat?

sia vi ikke har så god råd, så må vi prøve å få d stort, men alikevæll lite. vest dåkker skjønne ka æ meinte...

Skrevet

Anbefaler denne

Skal ikke sopre så veldig av, men jeg får bare "page can not be found" når jeg går inn på den linken?

Skrevet

Kjole kan du skaffe deg nå.

Fordel utgiftene utover de månedene som er igjen, så blir det ikke så "ille" :wink:

(Vi hadde også et bryllup med 100 gjester på en inntekt nå for 14 dager siden, og det gikk helt fint når vi fordelte utgiftene over en lengre periode) :wink:

Skal ikke sopre så veldig av, men jeg får bare "page can not be found" når jeg går inn på den linken?

Jeg har bedt Gry om å se på linken :wink:

Skrevet
har kjøpt den boka.. syntes at den virka laga førr "store" bryllup.. bare æ som tar feil? vi blir ca 150 gjesta ialt. trur æ d va :oops:

150 gjester er lite bryllup? :o

Jeg mener 150 er svært bryllup!

Gjest Anonymous
Skrevet

fikk den linken til å fungere fint jeg. ha satt opp felles konto som vi e bynt å spare på... får håpe at d rekk når tida e inne.

Skrevet

150 gjester er lite bryllup? :o

Jeg mener 150 er svært bryllup!

Jeg synes også at 150 gjester er stort. Til sammenligning skal vi ha 34 gjester i vårt bryllup.

Gjest Anonymous
Skrevet

vel, er vel egentli stort da...

bare 25-30 stk fra min side er med da, resten er slekt fra mannens side + felles venner.

skal nordover dit vi skal gifte oss i oktober. sent å bestille kirke å lokaler da? håpe ikke d.. skal se om man får tid til å kikke på kjole samtidig.

noe man bør ha med når man skal prøve kjoler?

Gjest Anonymous
Skrevet

en anna ting jeg lure på oppi alt dette er; hva er den perfekte morgengave til en mann?

samboern min er glad i friluft, og er en aktiv skytter.. noen tips?

Skrevet

Begynn å se på kjoler på nett da nå. Kjoler som selges brukt.

Skrevet
skal nordover dit vi skal gifte oss i oktober. sent å bestille kirke å lokaler da? håpe ikke d..

Jeg ville faktisk tatt en telefon til kirka nå jeg, litt avhengig av hvor populær den er. For har du kirke, kan du virkelig holde av datoen - og de mest populære festlokalene går fort, så det ville jeg også ha reservert.

(men så reserverte jeg kirke og lokale godt over et år i forveien, da...)

Skrevet

Jeg ville gått i full gang me planleggingen nå! Da får du det ihvertfal som du vil ha det :sjarmor:

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

hei..

noen som har tips om ka man bør ha med når man skal prøve kjola?

har funnet en som æ synes e dødsfin.. link: http://www.modeca.com/holland/enchede/mode...a+2647A_800.jpg kjolen sett forfra

http://www.modeca.com/holland/enchede/mode...a+2647B_800.jpg kjolen sett bakfra

fant den hos en salong i trondheim, som hete Eva brud. noen som kjenne til den butikken?

får se om det blir tur dit å prøve, eller om d bi kjoletur i Bodø...

Skrevet

hei

begynn planlegginga i dag du .. ting tar tid!!! Kjøp litt etterhvert!!

Se om du kan finne en kjole du elsker i norge, også bestill den fra danmark - det er MYE penger å spare.

Kjenner du en kokk - spør om han/hun er innteresert i å hjelpe med maten...

Finn et lokal du kan ha med mat og evt. drikke selv!

Lag ting selv - som innbydelser, bordkort, blomsteroppsatser - du finner masse tips på nette.

Har vært i kontakt med en butikk i københavn som sender kjoler til norge dersom en har nødvendig info om navn, størrelse osv.: brud.dk

Jeg hadde tenkt å bestille fra de, men var så heldig at jeg fant en kjole på salg i norge. Men de var virkelig hjelpsomme

Skrevet

Den kjolen var absolutt nydelig :-) Helt etter min smak, og faktisk i samme stoff som den jeg har :-)

Når det gjelder Evas Brud har jeg bare godord å si om dem. De er veldig flinke og servicemindede.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei hopp..

skal sende en mail til dem idag.. forhøre mæ om prisa å sånt..

håpe så indeli at vi får råd t en sånn kjole, vest ikke så må man ta d man har.. :cry: kjipt å ha dårlig råd... jaja.

kjenne en kokk ja, å skal spørre han om hjelp t mat, tanta mi e utdanna blomsterdekoratør så d går vel greit.

så bi vel æ å forlovern min å jobbe litt me div småting.. kjækt å få hjelp når man har små unga... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...