AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hvor skjer dette i så fall? Jeg har 80 kroner å leve på i to uker, så litt usikker på om det kommer til å holde med maten, selv om jeg har mat i skapet nå. Finner lite på google angående matutdeling, men har hørt at det kanskje kan være et alternativ. Kan man få mat der selv om man er student? Anonymous poster hash: 88018...ac2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/menigheter_korps/hoyre_kolonne/divisjonene/nord-norge/hoyre_kolonne/korpsene_menighetene/harstad_korps/hoyre_kolonne/vare_tilbud/diakoni_og_matutdeling/Matutdeling.b7C_xdHO0S.ips Anonymous poster hash: 718ea...9d5
Rosalie Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Feil lenke over: http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/menigheter_korps/hoyre_kolonne/divisjonene/nordre/hoyre_kolonne/vare_menigheter/trondheim_korps/hoyre_kolonne/vare_tilbud/frelsesarmeens_omsorgssenter_trondheim/
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Ser denne er fra 2015 men henger meg på alikevel da jeg har havnet i en situasjon hvor jeg trenger bistand til dette i Trondheim. Er det andre enn frelsesarmeen som holder på med matutdeling til vanskeligstilte? Evt facebook grupper? Takker for svar Anonymkode: a2f58...16f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser denne er fra 2015 men henger meg på alikevel da jeg har havnet i en situasjon hvor jeg trenger bistand til dette i Trondheim. Er det andre enn frelsesarmeen som holder på med matutdeling til vanskeligstilte? Evt facebook grupper? Takker for svar Anonymkode: a2f58...16f Du trenger ikke å både dra frem denne tråden som er seks år gammel og lage en ny tråd om akkurat det samme! Anonymkode: 98ce5...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå