AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 I løpet av natta har fryseskapet sluttet å fungere, og halvparten er tint. Siden termostaten ikke fungerer, har avisingen begynt og jeg tok ut alt og jobber med å fjerne isen. Det er krabbeklør, villaks, fjellørret, reinkjøtt, hjortestek, skrei, bær, og annen kjøttmat. Dekker forsikringen dette og til hvilken egenandel? Regner med at ingen kjører ut hvitevarer nå i pinsen, og jeg vil miste alt bortsett fra noe jeg berger ved hjelp av frysebag. Anonymous poster hash: db794...287
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tror forsikringen dekker det, men jeg er ikke sikker. Du må si sånn ca hva innholdet er verdt og legge til bilder. Anonymous poster hash: cfdf9...815
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tror forsikringen dekker det, men jeg er ikke sikker. Du må si sånn ca hva innholdet er verdt og legge til bilder. Anonymous poster hash: cfdf9...815 Bilder ja. Det tenkte jeg ikke på, kastet alt av fisk/krabber. Anonymous poster hash: db794...287
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Snodig hvor mye eksklusiv mat folk alltid har i frysen når den ryker... Anonymous poster hash: ae1e6...800 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Forsikring er ikke en sak, det varierer for selskap til selskap og hvilken og hva du har forsikret! Du må i alle fall kunne sannsynligjgøre pris og hva du har hatt i fryseren. De fleste forsikringsselskapene har døgnvakt. Gå på nett og undersøk, ring og spør! Anonymous poster hash: 1dafe...c94 1
Amys Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Kjøp ny fryser på finn.no eller liknende, og ev selg den videre etter pinsen om du ikke vil beholde
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Kjøp ny fryser på finn.no eller liknende, og ev selg den videre etter pinsen om du ikke vil beholde Ny fryser blir kjøpt på tirsdag. Det er matvarene som ikke er like lett å erstatte. Snodig hvor mye eksklusiv mat folk alltid har i frysen når den ryker... Anonymous poster hash: ae1e6...800 Ble nesten fristet til å trykke liker på kommentaren din. Jeg er ikke ute etter å lure forsikringselskapet og tror egenandelen er så høy at det vil gå opp i opp. Ts Anonymous poster hash: db794...287
Gjest Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Ny fryser blir kjøpt på tirsdag. Det er matvarene som ikke er like lett å erstatte. Ble nesten fristet til å trykke liker på kommentaren din. Jeg er ikke ute etter å lure forsikringselskapet og tror egenandelen er så høy at det vil gå opp i opp. TsAnonymous poster hash: db794...287 Du tror? Har du sjekket? Mine foreldre har opplevd det to ganger, og fått igjen på forsikringen, og det er ganske mange tusen de har fått igjen.
melly666 Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Min tidligere kollega opplevde at strømmen gikk slik at mat i to frysere ble ødelagt. Var mye fra vilt osv. H*n fikk igjen flere tusen, men du må jo sannsynliggjøre at du har hatt mer enn en frossenpizza i fryseren. Endret 24. mai 2015 av melly666
Amys Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Ny fryser blir kjøpt på tirsdag. Det er matvarene som ikke er like lett å erstatte. Ble nesten fristet til å trykke liker på kommentaren din. Jeg er ikke ute etter å lure forsikringselskapet og tror egenandelen er så høy at det vil gå opp i opp. Ts Anonymous poster hash: db794...287 Mente at du kunne kjøpt ny fryser med en gang (uten å måtte tenke på butikkenes åpningstider), altså ingen ødelagte matvarer. Litt sent nå da
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Snodig hvor mye eksklusiv mat folk alltid har i frysen når den ryker... Anonymous poster hash: ae1e6...800 Det er fordi de som ikke har det, ikke gidder å ta det på forsikringen? 1
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Vår forsikring dekker det hvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå