AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har en kompis som for tiden ikke kan bevege seg i store folkemengder pga ekstremt dårlig immunforsvar. Han vil gjerne finne på ting, men er dårlig kjent i byen. Kan noen hjelpe oss med fine forslag til aktiviteter? Jeg har bil og kan kjøre, så vi er ikke avhengige av kollektivtransport (som ville vært vanskelig pga nevnt immunforsvar). Jeg har tenkt på tur rundt Sognsvann, utenfor "kontortid", men lenger enn det har jeg ikke kommet. Setter utrolig stor pris på hjelp! Anonymous poster hash: 05723...ff6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har en kompis som for tiden ikke kan bevege seg i store folkemengder pga ekstremt dårlig immunforsvar. Han vil gjerne finne på ting, men er dårlig kjent i byen. Kan noen hjelpe oss med fine forslag til aktiviteter? Jeg har bil og kan kjøre, så vi er ikke avhengige av kollektivtransport (som ville vært vanskelig pga nevnt immunforsvar). Jeg har tenkt på tur rundt Sognsvann, utenfor "kontortid", men lenger enn det har jeg ikke kommet. Setter utrolig stor pris på hjelp! Anonymous poster hash: 05723...ff6 Ta med et teppe og ta med en piknikkurv i Frognerparken? Da kan dere finne et litt skjermet sted. Evt den engelske park som er mer ukjent og avsidesliggende. Eller ta et besøk på vigelandsmuseet? Skulle foreslå bymuseet men der er det kanskje barn (barnehageklasse på tur)Anonymous poster hash: 46897...78d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Ta med et teppe og ta med en piknikkurv i Frognerparken? Da kan dere finne et litt skjermet sted. Evt den engelske park som er mer ukjent og avsidesliggende. Eller ta et besøk på vigelandsmuseet? Skulle foreslå bymuseet men der er det kanskje barn (barnehageklasse på tur)Anonymous poster hash: 46897...78d Takk for forslag. Planen er at jeg foreslår også vurderer han, så museer er ikke utelukket på forslagslista i alle fall. Anonymous poster hash: 05723...ff6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Takk for forslag. Planen er at jeg foreslår også vurderer han, så museer er ikke utelukket på forslagslista i alle fall. Anonymous poster hash: 05723...ff6 Ok:-) skogstur er også hyggelig! (Du tenkte jo på Sognsvann) Evt båttur ut til øyene? Anonymous poster hash: 46897...78d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Tur i Lillomarka! Anonymous poster hash: 43e89...52a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Takk igjen for mange fine forslag. På lista nå står Sognsvann, Frognerparken/vigelandsparken, slottet/slottsparken, st. Hanshaugen, norsk folkemuseum og utsikten på Ekeberg. Både immunforsvaret og formen hans er på bånn, så jeg tenker på ting hvor "attraksjonen" er nær bilen, slik at vi slipper lange transportetapper både for formens skyld, og hvis vi plutselig får det travelt med å dra. Anonymous poster hash: 05723...ff6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Takk igjen for mange fine forslag. På lista nå står Sognsvann, Frognerparken/vigelandsparken, slottet/slottsparken, st. Hanshaugen, norsk folkemuseum og utsikten på Ekeberg. Både immunforsvaret og formen hans er på bånn, så jeg tenker på ting hvor "attraksjonen" er nær bilen, slik at vi slipper lange transportetapper både for formens skyld, og hvis vi plutselig får det travelt med å dra. Anonymous poster hash: 05723...ff6 Ja jeg forstår. Leit å høre ang vennen din men dere kan likevel hygge dere sammen du er ihvertfall en veldig snill og omtenksom venn! Folkemuseet var lurt, det er hyggelig! Anonymous poster hash: 46897...78d
Kjetil E Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Takk igjen for mange fine forslag. På lista nå står Sognsvann, Frognerparken/vigelandsparken, slottet/slottsparken, st. Hanshaugen, norsk folkemuseum og utsikten på Ekeberg. Både immunforsvaret og formen hans er på bånn, så jeg tenker på ting hvor "attraksjonen" er nær bilen, slik at vi slipper lange transportetapper både for formens skyld, og hvis vi plutselig får det travelt med å dra.Anonymous poster hash: 05723...ff6 Andre fine utsiktspunkter som er lett tilgjenglige med bil er Kragh-støtten. Hvis du kjører forbi Holmenkollbakken og litt forbi VM-brua fra 1982 (Den trebrua som krysser veien litt ovenfor hoppbakken) så tar det etterhvert en vei av til venstre sving opp denne og dere kommer etterhvert til Kraghstøtten som har en fantastisk utsikt mot Sørkedalen, Bærum, Vestre deler av Oslo og Oslofjorden.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Tur i Lillomarka!Anonymous poster hash: 43e89...52a Er fint der.Anonymous poster hash: 7a7aa...8d0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Andre fine utsiktspunkter som er lett tilgjenglige med bil er Kragh-støtten. Hvis du kjører forbi Holmenkollbakken og litt forbi VM-brua fra 1982 (Den trebrua som krysser veien litt ovenfor hoppbakken) så tar det etterhvert en vei av til venstre sving opp denne og dere kommer etterhvert til Kraghstøtten som har en fantastisk utsikt mot Sørkedalen, Bærum, Vestre deler av Oslo og Oslofjorden. Takk, der ser fint ut. Også må jeg ha med Botanisk hage. Anonymous poster hash: 05723...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå