AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Kan dere hjelpe meg med å forstå..? Har en kollega som jeg har visst hvem er i flere år, har alltid synes han var kjekk - men vi har vært gift begge to. Nå er begge to skilt.Voksne med flere barn hver. Mulig han har noen uten at jeg vet selv om han aldri nevner noen. Ok - her kommer det jeg ikke forstår: I 3-4 mnd nå har vi hatt masse kontakt - skjult bak jobbhenvendelser - på Mail, chat, sms og telefon. Vi sees jo i tillegg på jobb men ikke daglig/ ukentlig. Men altså, hvem skriver 10 Mail på en dag med småflørting frem og tilbake, eller chatter om litt jobb, mest tøys halve dagen selv om man er sjef i mellomskiktet med travle dager? Når vi skriver svarer han i samme minutt ofte, blir aldri sur selv om jeg er litt frekk mot han noen ganger for å dra litt i strikken... Alt i alt, masse kontakt - men han tar det ikke videre. Bare morsomt tidsfordriv?? Hva tror dere.. Jeg er jo meget betatt av fyren og ønsker at vi eskalerer videre, men er redd for å dumme meg ut. Lite sosialt som skjer på jobb, sist det var noe spurte jeg om han ble med. Han sa han skulle prøve, men kunne ikke likevel pga ungene.. Bare å gi opp eller? Skjønner ingenting av dette egentlig Anonymous poster hash: 44e69...d60
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Angst, redd for hva som kan skje videre, eller kanskje han også er redd for å dumme seg ut? Han virker interessert da. Er det lenge siden han ble skilt? Anonymous poster hash: a221f...6d7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Hvis han ikke tar initiativ til å treffes, så er han ikke interessert på den måten. Det dere har nå kan ikke klassifiseres som et forhold. Anonymous poster hash: 2788f...b1b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Takk for innspillene så langt. Det er ett år siden de bestemte seg for å splitte opp, men har flyttet inn og ut av ungenes hjem annenhver uke lenge inntil den ene kjøpte seg bolig. Han er klar på at han er fornøyd med bruddet. Jeg tenker ikke på det som ett forhold nei, bare en spiss på hverdagen hittil. Samt litt overraskelse over denne plutselige økningen i kontakt. Som går begge veier selvsagt. Men han er absolutt en bra fyr og jeg føler meg trygg på han som mann. Spennende, veldig anderledes enn min eksmann men totalt til å stole på når det kommer til viktige ting. Kjenner ekskona hans så jeg har hørt om han som ektemann før. Har derfor ikke lyst til å være for utålmodig og pushe frem noe, men vil heller ikke jage noe dødfødt.. Håper flere har noen innspill. Føler meg ganske lost i datingverden igjen etter mange år i ekteskap Anonymous poster hash: 44e69...d60
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har det sånn med en kollega, men han er homofil. (Stod frem etter langt forhold med en kvinne) Hopp i det og foreslå er nytt møte Anonymous poster hash: ab819...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå