Gjest Nikee Skrevet 23. mai 2015 #1 Del Skrevet 23. mai 2015 Tenkte kanskje noen andre også ville ha litt tips til veldig gode dokumentarer om Sør Amerika De ligger på youtube, og er laget av BBC med Dr. Jago Cooper som er arkeolog og spesialist på eldre sivilisasjoner i Mellom- og Sør Amerika. Veldig gode og ikke minst lærerike dokumentarer! Anbefales https://www.youtube.com/results?search_query=lost+kingdoms+of+south+america https://www.youtube.com/results?search_query=lost+kingdoms+of+central+america Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 23. mai 2015 #2 Del Skrevet 23. mai 2015 Takk for tipset. Skal absolutt se gjennom disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 25. mai 2015 #3 Del Skrevet 25. mai 2015 Takk for tipset. Skal absolutt se gjennom disse Har sett alle nå Lærte utrolig mye om de ulike sivilisasjonene som fantes, jeg har hatt mest kjennskap til inkaene, aztekerne og mayaene. Hadde hørt litt om chachapoya kulturen, men ingenting om de andre som har blitt nevnt i denne serien. Veldig spennende at de fremdeles driver på med arkeologiske funn i områdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Del Skrevet 31. mai 2015 Tusen takk for tips! Har du vært i SA selv? Evt hvor? Anonymous poster hash: 47ae8...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 31. mai 2015 #5 Del Skrevet 31. mai 2015 Tusen takk for tips! Har du vært i SA selv? Evt hvor? Anonymous poster hash: 47ae8...275 Ja jeg har vært i Chile, Peru og Bolivia Absolutt noe å anbefale, og det er så utrolig mange steder å besøke når man først er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Del Skrevet 2. juni 2015 Ja jeg har vært i Chile, Peru og Bolivia Absolutt noe å anbefale, og det er så utrolig mange steder å besøke når man først er der. Heldiggriis! Vil til alle de landa, jeg Har selv vært i Ecuador og Galapagos, og jeg bare måå tilbake til det kontinentet! Er så mange land der som virker så spennende. Anonymous poster hash: 47ae8...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå