AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Det blåser mye om dagen og teltet/veggene på paviljongen blåser opp og det er like før hele greia blåser avgårde... Noen som har tips til å holde det nede? Som funker? De små loddene man henger på duker er for lette... Anonymous poster hash: 90b40...028
stan Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Du bør i alle fall forankre paviljongen godt. Min tok seg en salto over hekken, heldigvis ikke noen store skader. Jeg bruker fire slike skruer for å feste båndet til hunder. Skrur de godt ned og fester hvert bein i disse. Selve veggene har jeg brukt noen blylodd. Slike som brukes som søkke når man fisker. Men er vinden sterk nok holder ingenting.
lilletuss87 Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Det beste er vel å samle veggene inntil stolpen slik at vinden ikke får tak i veggen:) Har det samme sjøl og her blåser det mye.. Har bare nettingen lukket igjen og veggene festet sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Har prøvd å forankre veggene, men det virker som stoffet ikke er sterkt nok. Vurder å sy inn forsterkninger. Anonymous poster hash: 19f81...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå