AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Jeg og en til planlegger tur i midten av Juni, vi får ikke bestilt før midten av neste uke, men har allerede sett litt på forskjellige steder. Jeg biter meg merke i at det ofte står - Vi har kun 5 rom igjen - Siste kjangs, 1 leilighet igjen, er dette tilfellet? Så synes jeg alle de fine stedene vi ser på til en god pris blir borte før vi rekker å tenke en tanke, er det sånn at de blir fullbooket på et døgn? Blir like skuffet hver gang jeg finner et passende sted, og neste dag er det vekk. Dette er min aller første tur til Syden, i en alder av 22 År. Så kan si jeg gleder meg veldig. Og vil gjerne finne et fint sted første gangen. Gi meg gjerne reisetips, jeg lurer blant annet på hva dere gjør med verdi saker når dere bader på stranden og når vi reiser to vil vi jo gjerne bade sammen? Anonymous poster hash: 41fc1...a6e
Hectine Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Bestill med en gang, og ikke vente til dagen etter? Det begynner å nærme seg fellesferie og folk vil reise da, så det fylles fort opp :-)
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Bestill med en gang, og ikke vente til dagen etter? Det begynner å nærme seg fellesferie og folk vil reise da, så det fylles fort opp :-) Ja vi bestiller nå til onsdag. Hadde ikke mulighet før :/ Anonymous poster hash: 41fc1...a6e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Bestill med en gang, og ikke vente til dagen etter? Det begynner å nærme seg fellesferie og folk vil reise da, så det fylles fort opp :-) Ja vi bestiller nå til onsdag. Hadde ikke mulighet før :/ Anonymous poster hash: 41fc1...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå