Gjest Gjest i dag Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Mener jeg har lest et sted at man bør unngå bruk av glidekrem, selv de som ikke er sæddrepende, når man prøver å bli gravid.. Stemmer dette?? :oops: Takker for alle svar! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Ja det stemmer, siden glidekrem ikke er spesielt "svømme-venlig" for de små svømmerene. Som alternativ til glidekrem kan du bruke romtemperert eggehvite (som er svært likt vårt eget "slim" når vi er mest fruktbare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Som alternativ til glidekrem kan du bruke romtemperert eggehvite (som er svært likt vårt eget "slim" når vi er mest fruktbare) Men som høres æsj så ekkelt ut.... :o er det virkelig ingen andre ting som funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg vet ikke. Har ikke hatt dette "problemet" selv, skjønner dere. Men det er dette jeg har lest er det som fungerer best, ja. (Står en del om det inne på www.snartgravid.com ) Men hvor "krise" det er å bruke noe annet vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå