AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er en ganske "normal" jente, slank og har alltid vært hun "søte" (aldri sexy eller noe slikt). Jeg ser ganske ung ut for alderen (ser ca 10 år yngre ut enn jeg, jeg er i slutten av tjueåra). Det er derfor vanskelig å få kontakt med menn på min egen alder, fordi de tror jeg er så ung. Jeg har desverre fått ødelagt brystene etter at jeg fikk barn for noen år siden, har tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke prioritert det enda. Men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje burde få det gjort før jeg evnt skal begynne å date? Puppene mine ser virkelig ikke ut, de har mistet alt volum/"fyll", har fått strekkmerker og "henger" til tross for at det ikke er mye igjen av dem.. Dessuten er jeg ikke veldig godt trent akkurat, men det kan jo gjøres noe med.. Føler når jeg ser rundt meg på gata osv at alle andre damer på min alder er så sykt fine! De er så vakre, med plettfri hud, langt, fantastisk hår, fin kropp osv osv.. Hvorfor skulle noen valgt meg liksom? (Ja, jeg har barn, men nå tenker jeg sånn uansett, uavhengig om jeg har barn eller ikke). Er det noe vits i å date i det hele tatt eller burde jeg bare innse at jeg ikke kommer til å være god nok før jeg evnt får operert meg osv? Anonymous poster hash: 8d898...79e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Kanskje ikke det hyggeligste svaret, men går det an å legge ut bilde av noen lignende bryster(altså ikke dine egne). Anonymous poster hash: 8e2a2...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er en ganske "normal" jente, slank og har alltid vært hun "søte" (aldri sexy eller noe slikt). Jeg ser ganske ung ut for alderen (ser ca 10 år yngre ut enn jeg, jeg er i slutten av tjueåra). Det er derfor vanskelig å få kontakt med menn på min egen alder, fordi de tror jeg er så ung. Jeg har desverre fått ødelagt brystene etter at jeg fikk barn for noen år siden, har tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke prioritert det enda. Men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje burde få det gjort før jeg evnt skal begynne å date? Puppene mine ser virkelig ikke ut, de har mistet alt volum/"fyll", har fått strekkmerker og "henger" til tross for at det ikke er mye igjen av dem.. Dessuten er jeg ikke veldig godt trent akkurat, men det kan jo gjøres noe med.. Føler når jeg ser rundt meg på gata osv at alle andre damer på min alder er så sykt fine! De er så vakre, med plettfri hud, langt, fantastisk hår, fin kropp osv osv.. Hvorfor skulle noen valgt meg liksom? (Ja, jeg har barn, men nå tenker jeg sånn uansett, uavhengig om jeg har barn eller ikke). Er det noe vits i å date i det hele tatt eller burde jeg bare innse at jeg ikke kommer til å være god nok før jeg evnt får operert meg osv? Anonymous poster hash: 8d898...79e Aner ikke hvor du bor, men really - alle andre damer på din alder sykt fine? Anonymous poster hash: 5fd47...dac 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Aner ikke hvor du bor, men really - alle andre damer på din alder sykt fine? Anonymous poster hash: 5fd47...dac Bor i Oslo føles sånn ja. Anonymous poster hash: 8d898...79e
PPM Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Jeg hadde i alle fall styrt glatt unna noen med et slikt syn på kroppen sin. 4
Soulless Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har helt snåle bryster etter amming, og puppene mine er blitt helt forskjellige i både størrelse og heng! Har vurdert silikon selv, men enda ikke klart å bestemme meg. Uansett har det blitt noen flørter over de to siste åra, og selv om jeg har utrykt misnøye angående utseende har de jammen fortsatt å kle av meg bhen for hver sexakt likevel Med andre ord; menn leter ikke etter feil når de er kåte. Pupper er som regel pupper uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Jeg hadde i alle fall styrt glatt unna noen med et slikt syn på kroppen sin. Ja, men da er det godt vi ikke skal på date Takk for saklig svar. TS Anonymous poster hash: 8d898...79e 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har helt snåle bryster etter amming, og puppene mine er blitt helt forskjellige i både størrelse og heng! Har vurdert silikon selv, men enda ikke klart å bestemme meg. Uansett har det blitt noen flørter over de to siste åra, og selv om jeg har utrykt misnøye angående utseende har de jammen fortsatt å kle av meg bhen for hver sexakt likevel Med andre ord; menn leter ikke etter feil når de er kåte. Pupper er som regel pupper uansett. Huff, ja, det er ikke så morro å se resultatet av amming :s hadde ikke forventet at de skulle endre seg såå mye og bli så rett og slett stygge. Jeg klarer heller ikke helt bestemme meg ang silikon. Man trenger jo ikke gå helt amok og fylle på masse, bare sånn passelig, så man i hvertfall er tilbake der man var i utgangspunktet... godt å høre at menn kanskje stort sett ikke bryr seg så mye TS Anonymous poster hash: 8d898...79e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Ja det er mye vakre damer i Oslos gater, men 99% av de er jo fake! Pushup bher med innlegg, rumpetights for sprett rumpe, 4 typer foundationer og highlighter og formings/countouringskremer i ansiktet som hjelper de med å få både plettfri hud og modell annsikt .... Menn liker faktisk de som ser naturlige og anderledes ut enn resten, og siden alle er så utrolig "perfekte" nå så er det bare en fordel å ha litt skavanker Syntes virkelig ikke du skal operere deg! Trening kan dog være sunt for alle, men gjør det fordi du er motivert og får voksende selvsikkerhet (pga frigjøring av endorfiner i hjernen når du trener) og ikke fordi du føler deg for stygg om du ikke trener. Anonymous poster hash: 97c52...406 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Ja det er mye vakre damer i Oslos gater, men 99% av de er jo fake! Pushup bher med innlegg, rumpetights for sprett rumpe, 4 typer foundationer og highlighter og formings/countouringskremer i ansiktet som hjelper de med å få både plettfri hud og modell annsikt .... Menn liker faktisk de som ser naturlige og anderledes ut enn resten, og siden alle er så utrolig "perfekte" nå så er det bare en fordel å ha litt skavanker Syntes virkelig ikke du skal operere deg! Trening kan dog være sunt for alle, men gjør det fordi du er motivert og får voksende selvsikkerhet (pga frigjøring av endorfiner i hjernen når du trener) og ikke fordi du føler deg for stygg om du ikke trener. Anonymous poster hash: 97c52...406 Tusen takk for oppmuntring Ja, jeg vet jo innerst inne at mange bruker mye sminke, har falsk hår (extensions), falske negler og t.o.m falske vipper er vel det nå? huff.. jeg bruker riktignok sminke, men ikke mye.. ser ganske lik ut uten sminke igrunn. Er bare litt bekymret for at jeg ikke skal være bra nok.. Må vel kanskje jobbe litt med meg selv først. Anonymous poster hash: 8d898...79e
Søgni Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Det at du synes du ser så mange fine damer overalt, betyr enten at du kun legger merke til de fineste, eller at du er strengere mot deg selv enn mot andre. Jeg mistenker at det kan være begge deler? De aller fleste av oss, meg selv inkludert, har ulike skavanker og feil. Jeg, feks, består ikke blyanttesten med mindre den endres til å hete høvelig-tjukt- kosteskafttesten. Ikke kan jeg skylde på amming heller, haha. Min erfaring er uansett at det ikke gjør noe. Det vil alltids finnes menn som foretrekker en kropp sånn og slik, og alles drømmedame kan ingen bli, men at du skal måtte ta silikon for å date, synes jeg det er leit å lese at du tenker. Jeg tror heller du bør jobbe med å ikke være så streng mot deg selv. La oss si at du tar silikon, jeg tviler på at du da ved et trylleslag blir mer selvsikker, datebar eller får umiddelbare høyere tanker om deg selv. Og du, se på par rundt deg, det er ikke kun billedskjønne mennesker som får seg kjæreste. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Tusen takk for oppmuntring Ja, jeg vet jo innerst inne at mange bruker mye sminke, har falsk hår (extensions), falske negler og t.o.m falske vipper er vel det nå? huff.. jeg bruker riktignok sminke, men ikke mye.. ser ganske lik ut uten sminke igrunn. Er bare litt bekymret for at jeg ikke skal være bra nok.. Må vel kanskje jobbe litt med meg selv først. Anonymous poster hash: 8d898...79e Jeg tror nettopp denne usikkerheten og det store fokuset på utseendet ditt, inkludert bruk av kunstige effekter som løshår og liknende, er det som får deg til å virke yngre og virker avtennende på menn i tredveårene. Anonymous poster hash: b628d...a71 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tror nettopp denne usikkerheten og det store fokuset på utseendet ditt, inkludert bruk av kunstige effekter som løshår og liknende, er det som får deg til å virke yngre og virker avtennende på menn i tredveårene. Anonymous poster hash: b628d...a71 Nå tror jeg du har misforstått veldig. Jeg bruker ikke løshår, løsnegler eller noe annet. Hvor fikk du det fra? Jeg har heller ikke noe stort fokus på utseendet, det er jo nettopp derfor jeg IKKE bruker løshår, falske øyevipper, sprøyter leppene fulle, går med tre lag foundation osv.. Menn i tredveårene er jeg ikke nødvendigvis så interessert i, helst noen på min egen alder. De vet heller ikke at jeg har komplekser, da jeg ikke viser det eller snakker om det til fremmede ute eller andre steder. Håper det oppklarte noe! TS Anonymous poster hash: 8d898...79e 1
LadyL Skrevet 23. mai 2015 #15 Skrevet 23. mai 2015 Håper virkelig du tar silikon for din egen del, og ikke fordi du føler du må for at menn i det hele tatt skal gidde å gå på date med deg. Jeg har også ammet et barn og mine faste fyldige pupper er blitt til noen slanke, hengende rosiner. Men jeg bryr meg faktisk ikke, og det har jeg enda ikke opplevd at det motsatte kjønn har gjort heller.
Silfen Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 En mann vil nå uansett ikke legge merke til puppene dine i en datingfase dersom du har en god BH. Mine pupper ser ikke ut, men i en BH så er de ganske nice. Puppene er nå ingen hindring når det gjelder menn opplever jeg iallfall. Kanskje hadde de vært veldig unge, men de jeg treffer driter nå iallfall at jeg har saggepupper. Ellers så er det ikke utseendet det kommer an på i særlig grad, alle kan date. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 Du er mor. Hva sier du til barna dine hvis de kommer til deg med noe sånt? Tror du virkelig lykken ligger i å bli operert? Problemet ditt sitter i hodet, ikke på brystet. Anonymous poster hash: c1c94...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #18 Skrevet 23. mai 2015 Kjære TS. Det du burde er å jobbe med deg selv, innenifra. Jeg er sikker på at ingen menn bryr seg om puppene dine. Mine pupper er ikke-eksisterende, og jeg blir hver eneste gang jeg er med en ny mann overrasket over hvor mye han liker de. De er nok kanskje de minste han har kost med, men kanskje det er nettopp det han syns er gøy og spennende? Uansett. Jeg bor også i Oslo og det ER mye pene jenter her. Jeg blir lett litt usikker når jeg er ute på byen. Men så sier jeg til meg selv at utseendet kun er det første man ser. Det hjelper ikke å være pen hvis man ikke har en personlighet og er et godt menneske. Anonymous poster hash: b0628...70b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #19 Skrevet 23. mai 2015 Du viser vel ikke fram puppene dine på date? Anonymous poster hash: c98ef...d2d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #20 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er en ganske "normal" jente, slank og har alltid vært hun "søte" (aldri sexy eller noe slikt). Jeg ser ganske ung ut for alderen (ser ca 10 år yngre ut enn jeg, jeg er i slutten av tjueåra). Det er derfor vanskelig å få kontakt med menn på min egen alder, fordi de tror jeg er så ung. Jeg har desverre fått ødelagt brystene etter at jeg fikk barn for noen år siden, har tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke prioritert det enda. Men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje burde få det gjort før jeg evnt skal begynne å date? Puppene mine ser virkelig ikke ut, de har mistet alt volum/"fyll", har fått strekkmerker og "henger" til tross for at det ikke er mye igjen av dem.. Dessuten er jeg ikke veldig godt trent akkurat, men det kan jo gjøres noe med.. Føler når jeg ser rundt meg på gata osv at alle andre damer på min alder er så sykt fine! De er så vakre, med plettfri hud, langt, fantastisk hår, fin kropp osv osv.. Hvorfor skulle noen valgt meg liksom? (Ja, jeg har barn, men nå tenker jeg sånn uansett, uavhengig om jeg har barn eller ikke). Er det noe vits i å date i det hele tatt eller burde jeg bare innse at jeg ikke kommer til å være god nok før jeg evnt får operert meg osv? Anonymous poster hash: 8d898...79e De aller fleste 30-åringer er interesserte eller veldig smigret dersom en 20-åring tar kontakt, men jeg kan tenke meg at det er flere som ikke ser på det som særlig seriøst. De fleste av disse er oppegående menn. Hvis du da sier at du er i slutten av 20-årene ser jeg ikke hva som er problemet. Hvis ikke er det bare du som må ta kontakt med menn du finner attraktive og som ser ålreite ut. Du skal hvertfall ikke fikse brystene for noen andre enn deg selv. Det virker som at du tror du må gjøre dette for mannen sin skyld. At du må gjøre dette før noen i det hele tatt kan anse deg som datemateriale. Dette er ikke riktig. Jeg forstår at slike tanker kan dukke opp, og det er veldig vanlig også, men det er ikke sunt å tenke slik. Det jeg vil råde deg til er å jobbe litt med selvbildet ditt først. Det er flott om du har lyst til å trene for at du selv skal føle at du ser bra ut og er fornøyd med deg selv. Dersom du tar valg basert på hva du tror menn ønsker og vil ha tror jeg du aldri blir fornøyd med deg selv. Anonymous poster hash: 24088...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå