Gjest kam Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 hei:) hvor fort merket dere forandringer på kroppen da dere begynte trene? har veldig lyst å gå ned litt spesielt rundt midje/magen.. hvor fort kan man merke resultat?? takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 hei:) hvor fort merket dere forandringer på kroppen da dere begynte trene? har veldig lyst å gå ned litt spesielt rundt midje/magen.. hvor fort kan man merke resultat?? takk for svar.. Tja.....3-4 uker.. Spørs jo litt hvor ofte og hva du spiser selvfølgelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Min erfaring er at man må kombinere riktig kost med fettforbrennende trening for å få bukt med fett på midje/mage. Faktisk var det mer effektivt å kun endre kosten uten å trene enn å kun trene uten å endre kosten (har nemlig forsøkt alle mulige kombinasjoner). Nå har jeg kvittet meg med 15 kilo ved hjelp av riktig kost. Har av helsemessige grunner måttet holde meg unna treninga. Fettet har hovedsaklig forsvunnet fra mage og lår, i motsetning til ved tidligere forsøk. Denne gangen har jeg spist magre proteiner(fisk, rent kjøtt i alle varianter som kyllingfilet, kalkunfilet, svine- og oksefilet osv., egg mager ost m.m.) og sunt fett (mye nøtter bl.a.), og vært svært forsiktig med karbohydrater, spesielt de raske som sukker hvitt mel o.l. De har jeg kuttet helt ut. Er kjempefornøyd og gleder meg til å oppta treninga igjen, vet av refaring at jeg da blir fastere i kroppen. Som sagt er det kondistrening som setter fart på fettforbrenninga. Selvsagt skader det ikke å få sterke magemuskler ved hjelp av mageøvelser, men det vil ha minimalt å si for reduksjon av fett. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Glemte å si at man må spise masse grønnsaker også, men gjerne styre unna poteter og rotgrønnsaker. Heller ikke for mye av søt frukt, etpar om dagen i form av eple og pære funker bra. Kan også legge til at jeg er helt kvitt min insulinresistens ved denne måten å spise på! Sannsynligvis er insulinresistens årsaken til mesteparten av overvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå