AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Trener styrke 3 ganger i uka og har gjort det i litt over ett år. Veldig fornøyd med resultatene så langt, men har fortsatt en del å jobbe med. Spesielt magen blir litt undervurdert. Hvilke(n) mageøvelse® vil du anbefale? Gjerne med strikk f.eks. Trenger også en øvelse for innside lår. Trener denne: http://www.kk.no/sites/kk.no/files/styles/node_blowup/public/images/as/90/2758690.jpg?itok=ne7Z_Xq1 , men føler den tar mest på framside lår. Håper noen har noen tips Anonymous poster hash: 918b6...c09
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Ps: Trener øvelsen på bildet med strikk btw Anonymous poster hash: 918b6...c09
_LanciA_ Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Trener veldig lite med strikk så har ingen av de øvelsene. For å trene innsiden av lår bruker jeg kettlebell sumo squat og kettlebell sumo deadlift. Heter sikkert noe annet på norsk. For mage bruker jeg kettbell swing, around the world, halos og russian twist++ Går sikkert ann å bruke manualer i stede for kettlebells:) Veldig fornøyd med resultatene så langt.
Safiye Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 For å trene innsiden av lår bruker jeg kettlebell sumo squat og kettlebell sumo deadlift. Heter sikkert noe annet på norsk. Signerer på denne. Sumovariantene (brede knebøy/markløft) tar mer på innside lår enn "vanlige". For mage, syntes jeg russian twist, kneløft og variasjoner av sit ups er fine. 1
JHF Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Trener veldig lite med strikk så har ingen av de øvelsene. For å trene innsiden av lår bruker jeg kettlebell sumo squat og kettlebell sumo deadlift. Heter sikkert noe annet på norsk. For mage bruker jeg kettbell swing, around the world, halos og russian twist++ Går sikkert ann å bruke manualer i stede for kettlebells:) Veldig fornøyd med resultatene så langt. For fullkroppseffekt og kjernemuskelatur er og Turkish getup og half getup også gode øvelser med kettlebell.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Trener veldig lite med strikk så har ingen av de øvelsene. For å trene innsiden av lår bruker jeg kettlebell sumo squat og kettlebell sumo deadlift. Heter sikkert noe annet på norsk. For mage bruker jeg kettbell swing, around the world, halos og russian twist++ Går sikkert ann å bruke manualer i stede for kettlebells:) Veldig fornøyd med resultatene så langt. Takk for bra råd! Anonymous poster hash: 918b6...c09
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Signerer på denne. Sumovariantene (brede knebøy/markløft) tar mer på innside lår enn "vanlige". For mage, syntes jeg russian twist, kneløft og variasjoner av sit ups er fine. Takk! Anonymous poster hash: 918b6...c09
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 For fullkroppseffekt og kjernemuskelatur er og Turkish getup og half getup også gode øvelser med kettlebell. Takk! Anonymous poster hash: 918b6...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå