Gå til innhold

Hva koster en vaksine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er mor til to jenter, og vurderer å fylle på med vaksiner (eller hva jeg skal kalle det).

Er det slik at de vaksinene jeg fikk som barn kan fylles på, eller må jeg ta alle på nytt, for så å vaksinere IGJEN om noen år?

Jeg er født i 1993.

Anonymous poster hash: 02c43...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Dette finner du utav ved å google din kommunes priser. "Påfyll vaksiner pris agder/Kristiansand/drammen" voila

Anonymous poster hash: a47d2...807

AnonymBruker
Skrevet

Neida, det har jeg prøvd.

Må vel ringe lege eller helsestasjon over helga da :-)

Anonymous poster hash: 02c43...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Prøv kontoret på legevakten, evt informasjonen på sykehuset. I min by er kan en ta påfyll på legevakten (bestille time)

Anonymous poster hash: a47d2...807

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes prisliste på internett for vaksine. Det vil også koste å sette vaksinen i tillegg, men det er ikke særlig dyrt. Det er ikke noen forskjell på påfyll eller ny vaksine så vidt jeg vet. Du får samme dose.

For noen mnd siden skulle jeg ta kombinasjonsvaksinen mot polio, difteri, kikhoste og stivkrampe, men ser på vaksinasjonskortet at jeg også fikk vaksine mot både HIB-infeksjon og hepatitt B. Veldig rart i grunn siden jeg fikk bare 1 sprøyte, men men. Betalte vel sånn 250 kroner for alt det.

Anonymous poster hash: d41f8...f2a
AnonymBruker
Skrevet

Her er det priser for en del vaksiner. Føler dette stemmer veldig med hva det koster å ta vaksine utenom denne klinikken også

http://www.reiseklinikken.no/prisliste.asp

Anonymous poster hash: d41f8...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...