Gjest Seajewel Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg stryker på katten, plutselig kjennes det først ut som om katten har en løs boble bak øret. Jeg kjenner litt på det så kjennes det ganske hardt ut, stryker på hodet og bakover igjen, og det er "noe" der. Det er hardt som bein, og det sitter på en måte fast i hodet. Hva kan det være for noe?
Gjest Seajewel Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 (endret) Har du sjekket at det ikke er flått? Det er ingenting utenpå, har den da isåfall krøpet inn? Fysj. Blir dyrlegebesøk så snart som mulig. Edit: Sjekket området grundig nå, ingen steder det kan ha krøpet inn noe, og oppdaget at det var likedan på den andre siden, altså bare skjelettet som er sånn. Endret 22. mai 2015 av Seajewel
hjertesukka Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Tror ikke flått kryper inn just like that.- Så da er det nok ikke det. Men hvis det er likt på andre siden, så er vel alt ok, da, eller?
Gjest Seajewel Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Tror ikke flått kryper inn just like that.- Så da er det nok ikke det. Men hvis det er likt på andre siden, så er vel alt ok, da, eller? Alt i orden, bare jeg som var litt overbekymret katteeier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå