AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Nå snakker jeg ikke om mobbing, men leken erting. Hva betyr det egentlig, er det en form å flørte på? Anonymous poster hash: 90959...05b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Det kan være flørting om vi har god kjemi. Men for min del så kan det også være stikk som er ment å såre som reaksjon på at hun har forsøkt å rakke ned på meg, altså fiendtlighet. Anonymous poster hash: 2aab6...dcf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Det kan være flørting om vi har god kjemi. Men for min del så kan det også være stikk som er ment å såre som reaksjon på at hun har forsøkt å rakke ned på meg, altså fiendtlighet. Anonymous poster hash: 2aab6...dcf Vi har en kjemi utenom det vanlige. Det finnes ikke fiendtlighet mellom oss, men vi har et "forhold" som gjør at vi bør være profesjonelle og ikke flørte. Istedet for så erter han meg, virkelig erter meg. Er det et positivt tegn altså? Det kan være småslemt, men han får tilbake. Og han påpepeker at han elsker å tulle med meg. Så dette skal jeg ta som flørting? Anonymous poster hash: 90959...05b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Vi har en kjemi utenom det vanlige. Det finnes ikke fiendtlighet mellom oss, men vi har et "forhold" som gjør at vi bør være profesjonelle og ikke flørte. Istedet for så erter han meg, virkelig erter meg. Er det et positivt tegn altså? Det kan være småslemt, men han får tilbake. Og han påpepeker at han elsker å tulle med meg. Så dette skal jeg ta som flørting? Anonymous poster hash: 90959...05b Du må ikke høre på AB dfc, han er sikkert den eneste som bruker "leken erting" som stikk for å såre. Uansett om det er flørting eller vennskapelig er ikke så lett å svare på, synes jeg. Anonymous poster hash: bfc7b...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Erting er noe man kan gjøre når man bare er venner også, men det krever selvsagt at man har god kjemi. Har kompiser som både er mine og samboer sine som erter meg (ofte at de henger seg på ertingen til samboer) og det synes jeg bare er morsomt. Samboer erter forøvrig meg så ofte ang vekt at det nesten begynner å bli gammelt, men det er jo fordi jeg er veldig slank og ikke har lagt på meg at han tuller med det. Jeg pleier å tulle tilbake da feks ved å stryke over magen og spørre hvor langt han er på vei. Skal sies han også er veldig slank altså. Anonymous poster hash: ac100...5d5
MinnisMus Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Fra en random person på nettet som leste boken, nei så filmen, Menn som hater Kvinner, kommer tråden Menn som erter kvinner. Basert på en sann historie om to personer som snakker med hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Fra en random person på nettet som leste boken, nei så filmen, Menn som hater Kvinner, kommer tråden Menn som erter kvinner. Basert på en sann historie om to personer som snakker med hverandre. Der falt jeg litt ut? Vi har flørtet en hel del, men pga situasjon så har vi vel prøvd å la det være. Det har istedet gått over til voldsom erting fra hans side, vet ikke om det er en "tryggere" måte for han å flørte på? Jeg forstår meg ikke på sånt, har aldri opplevd noe sånt før Anonymous poster hash: 90959...05b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Leken erting = flørting, er jo sånn barn også flørter (til og med lugger hverandre) Kunne aldri vært i et forhold uten leken erting, viktig med litt lek og humor og at vi ikke tar alt dønn seriøst. Setter spørsmålstegn ved en kommentar over som sier han gjør det for å gi sårende stikk, isåfall bør han virkelig lære seg å kommunisere med damen sin og ikke drive med sånne "subliminal" frekke kommunikasjonsmåter. Anonymous poster hash: 07854...eb7 1
Maleficenta Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Nå snakker jeg ikke om mobbing, men leken erting. Hva betyr det egentlig, er det en form å flørte på?Anonymous poster hash: 90959...05b Ja.
Maleficenta Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Det kan være flørting om vi har god kjemi. Men for min del så kan det også være stikk som er ment å såre som reaksjon på at hun har forsøkt å rakke ned på meg, altså fiendtlighet. Anonymous poster hash: 2aab6...dcf Men nå går du utenfor tema. Er ikke leken erting om du mener å være frekk med vilje 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Det kan være flørting om vi har god kjemi. Men for min del så kan det også være stikk som er ment å såre som reaksjon på at hun har forsøkt å rakke ned på meg, altså fiendtlighet. Anonymous poster hash: 2aab6...dcf Vær forsiktig i tilfelle du har misforstått. Anonymous poster hash: debaa...7d9
Noope Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Jeg og vennene mine erter hverandre uten å flørte. Spesielt hvis noen tabber seg ut. Ville blitt litt flau om de påsto at jeg flørtet med dem.
guttemann Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Vi har en kjemi utenom det vanlige. Det finnes ikke fiendtlighet mellom oss, men vi har et "forhold" som gjør at vi bør være profesjonelle og ikke flørte. Istedet for så erter han meg, virkelig erter meg. Er det et positivt tegn altså? Det kan være småslemt, men han får tilbake. Og han påpepeker at han elsker å tulle med meg. Så dette skal jeg ta som flørting? Anonymous poster hash: 90959...05b Det trenger jo ikke være noe mer enn vennskapelig erting. jeg har flere veninner, særlig gode gamle venninner, som jeg har en ganske drøy, ertende toe med, uten at noen legger noe i det. Jeg har også flere kollegaer som er ganske ertende, og som jeg også da er ertende tilbake med. For oss er det bare en morsom greie Egentlig så er det jo et tegn på nærhet/vennskap ettersom det er en tye oppførsel man ikke kan ha ovenfor "fremmede". Siden du sier dere har flørtet en del tidligere, tipper jeg han fortsatt er interessert.
Gjest gjestvest Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 Der falt jeg litt ut? Vi har flørtet en hel del, men pga situasjon så har vi vel prøvd å la det være. Det har istedet gått over til voldsom erting fra hans side, vet ikke om det er en "tryggere" måte for han å flørte på? Jeg forstår meg ikke på sånt, har aldri opplevd noe sånt før Anonymous poster hash: 90959...05b Nå vet ikke jeg deres situasjon, men det virker som han vil flørte, men tør ikke. Eller: Han vil begynne å flørte igjen, men vet ikke hvor mottagelig du er for dette.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #15 Skrevet 23. mai 2015 Nå vet ikke jeg deres situasjon, men det virker som han vil flørte, men tør ikke. Eller: Han vil begynne å flørte igjen, men vet ikke hvor mottagelig du er for dette. Du kan ha rett, dvs jeg tror han prøver å unngå tydelig flørting pga situasjonen vi er i (det passer seg bare ikke). Han har påpekt at jeg er den eneste han erter på den måten. Vi er forøvrig ikke venner Anonymous poster hash: 90959...05b
Fredsmegleren Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 Kompisene mine småerter meg ofte, men dette er ikke noen form for fløring jeg vil heller tro at det er et påskudd for å få samtalen inn på et spesielt emne eller et forsøk på å være morsom. Småerter selvsagt tilbake så ofte jeg kan
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 Kompisene mine småerter meg ofte, men dette er ikke noen form for fløring jeg vil heller tro at det er et påskudd for å få samtalen inn på et spesielt emne eller et forsøk på å være morsom. Småerter selvsagt tilbake så ofte jeg kan Men vi er ikke venner, og vi har hatt en veldig flørtende tone før det gikk over til erting (vi er som sagt i en situasjon hvor flørting ikke er "passende"). Men jeg ble veldig usikker på om han gikk over til erting fordi han ville "støte meg vekk",eller om det ble en mer tryggere setting for han å flørte på? Dette er en konstant erting, ikke en sjelden gang nå og da. Han påpeker også at det er bare meg han erter sånn, så jeg ble nysgjerrig på om slik erting faktisk er en form å flørte på. For jeg har aldri opplevd den type flørting før, dvs ikke etter jeg var 12 år Anonymous poster hash: 90959...05b
Fredsmegleren Skrevet 23. mai 2015 #18 Skrevet 23. mai 2015 Men vi er ikke venner, og vi har hatt en veldig flørtende tone før det gikk over til erting (vi er som sagt i en situasjon hvor flørting ikke er "passende"). Men jeg ble veldig usikker på om han gikk over til erting fordi han ville "støte meg vekk",eller om det ble en mer tryggere setting for han å flørte på? Dette er en konstant erting, ikke en sjelden gang nå og da. Han påpeker også at det er bare meg han erter sånn, så jeg ble nysgjerrig på om slik erting faktisk er en form å flørte på. For jeg har aldri opplevd den type flørting før, dvs ikke etter jeg var 12 år Anonymous poster hash: 90959...05b Ser for meg 3 scenarioer siden du tydeligvis ikke kjenner denne fyren så altfor godt? 1. Han prøver å støte deg litt vekk siden han er usikker 2. Han forsøker å snu "flørtingen" over til et rent vennskap 3. Han er usikker og gjør et litt mislykket forsøk på en flørt
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #19 Skrevet 23. mai 2015 Ser for meg 3 scenarioer siden du tydeligvis ikke kjenner denne fyren så altfor godt? 1. Han prøver å støte deg litt vekk siden han er usikker 2. Han forsøker å snu "flørtingen" over til et rent vennskap 3. Han er usikker og gjør et litt mislykket forsøk på en flørt Vi kjenner ikke hverandre godt, men vi har kjent hverandre/hatt kontakt en stund. Vi er ikke venner/omgås ikke på fritiden. Men vi flørtet som sagt en stund (men det er ikke "heldig" at vi gjør det), og etter det gikk det over til erting. Han har poengtert at han elsker å tulle med meg, og at jeg er den eneste han tøyser sånn med. Men altså, erting kan tydeligvis være en form for flørting hvis jeg forstår svarene jeg har fått rett. Anonymous poster hash: 90959...05b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #20 Skrevet 23. mai 2015 Det er veldig likt det han gjør! http://www.genuine-connections.com/sjekkeskolen-03-erting-er-flørting Anonymous poster hash: 90959...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå