AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 g er sikkert ikke den eneste, men jeg synes at jeg ser helt forferdelig ut på bilder. Jeg er fornøyd med det jeg ser i speilet, alle slags speil egentlig. Jeg blir også fornøyd med de fleste selfier og speilbilder jeg tar. Men jeg ser helt forferdelig ut på de bildene jeg blir tatt av. Føler liksom at jeg ser rar og skeiv ut. Mange sier at søskene mine ligner på meg noe jeg også syns når jeg ser meg selv i speilet. Hvis jeg står med vennene mine forann speilet så ser jo de helt lik ut det samme på bilder. Hvis jeg synes at jeg ser forferdelig ut på et bilde så synes andre at det var fint Anonymous poster hash: 8630d...31e
Mellomglad Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Du er ser slik ut som du ser på speilet også bilder. Når du står foran speilet "fanger" du opp på en måte det fine ved deg selv, mens på bilder så fanger du opp vanligvis det stygge ved deg selv. Så du innbiller det selv.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Ditt ekte utseende er de du ser på bilder. I speilet ser du deg selv speilvendt, og er derfor vant til det utseendet. Derfor føler du at du ser annerledes ut på vanlige bilder. Jeg ser også som oftest helt på tryne ut på vanlige bilder folk tar av meg, og da særlig selvportrettbilder... Men har lært meg å akseptere det.Anonymous poster hash: 29165...069
Mellomglad Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 ^^ ikke alltid. Det er fascinerende hva biler kan gjøre
wintergirl Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Bilde kan lyve . Noen er penere på bilder enn i virkeligheten og noen er faktisk verre. Mange eksempler på det. Har ikke tro på all forskning som er der ute. Mange jeg ser som er direkte uheldige på bilder,og noen er så fotogene, men ser ikke så bra ut i virkeligheten.Men tror mange også er svært kritisk til seg selv og ser seg selv verre enn de egentlig er. 2
Jade Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Når du ser deg selv i speilet eller tar selfier, så ser du deg selv, og du lager et ansiktsuttrykk du synes er pent. Slik ser du ikke ut hele tiden. Av og til ser du pen ut, av og til ser du vanlig ut, og av og til ser du rar ut. Når andre tar bilde av deg, så får du ikke sjans til å lage et ansiktsuttrykk du er fornøyd med, og da kan du risikere at du ser rar ut (om du er skikkelig uheldig). Slik er det for alle. Uansett hvor pen man er, så ser man alltid rar ut av og til. Både i virkeligheten og på bilder (som er tatt når du ser rar ut). 1
Trollbarn Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Noen er fotogene, andre not so much... Selv ser jeg så å si aldri bra ut på bilder, noe både samboeren og moren min er enige i, så er ikke bare noe jeg innbiller meg! Trøster meg med at jeg flere ganger har fått høre at jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder (tross alt bedre enn om det var motsatt). Så ikke ta det så tungt, og lær deg å le av dårlige bilder - de viser ikke nødvendigvis det samme som folk ser med egne øyne! 1
Poserose Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Om du prøver å speilvende bildene kan det være du blir av en annen oppfatning Du er jo vant til å se deg selv speilvendt, derfor syns du at du ser rar ut når du ser det riktig vei.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Et bilde fanger det som det er, MEN ikke som folk oppfatter deg! Du er nok rett og slett ikke særlig fotogen, men har et vesen som er vakrere enn det du faktisk "ER" svart på hvitt. Jeg er fotograf og har i alle år undret på det der. Jeg blir også oppfattet som mye penere enn jeg faktisk er, for rent bildemessig er jeg ikke noe særlig. Det vil egentlig si at mange er penere enn de er på papiret/skjermen, og så lenge vi ikke jobber som modeller, så er det ikke noe å bry seg med. Selv etter mange år i dette yrket, så kan jeg bli overrasket over både sånne som deg/meg og det omvendte, folk som jeg ikke oppfatter som noe spesielt pene, men kan være fantasiske på bilder. Ikke heng deg opp i bildene!Anonymous poster hash: 1bfca...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå