Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Har aldri hørt på podcaster, og aldri satt meg inn i det. Men nå har jeg lyst til å teste det ut...men hvor finner jeg det? Har en android telefon. Det burde vel finnes en app med diverse norske podcaster? Finner så langt bare utenlandske
annebanane Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Bruker "Podcast Addict". Der finner du de fleste podcaster
Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 På itunes blant annet finner du mange bra podcaster. Søk under Podcast. Nrk har mye bra. Vet ikke om det nedlagte programmet Pepper og pasjon ligger det ute enda, men det var et kjempebra program om sex og samliv. Ellers er det mange bra humor og aktualitetsprogram. Vil også anbefale deg Sex with emily, dersom du er komfortabel med å høre på Engelsk.
Gjest Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Ønsker å høre på norske. iTunes er vel apple, og jeg har som nevnt androide Hva mener du med nrk? Jeg har Nrk radio som app på telefonen, men finner ikke særlig mye der. Er vel bare radioresepsjonen som går som en slags podcast der Har lastet ned podcast addict, men det kræsjet når jeg forsøkte å finne norske podcaster
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 P2 radiodokumentaren er veldig bra. Ikke bli skeptisk av kanalen det kommer fra. Anonymous poster hash: 3b261...068 1
Gjest Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Fikk til podcast addict, så har allerede funnet p2 radiodokumentaren Har også funnet frem til Tusvik og Tønne, og Radiorsepsjonen Syns det er vanskelig å finne podcaster selv da. Har ikke fått kikket så nøye på appen enda, men virker som at det er mest utenlandske podcasts og dermed vanskelig å finne ut hvilke podcaster jeg har lyst til å følge med på nettopp fordi jeg ikke aner hva som finnes
annebanane Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Fikk til podcast addict, så har allerede funnet p2 radiodokumentaren Har også funnet frem til Tusvik og Tønne, og Radiorsepsjonen Syns det er vanskelig å finne podcaster selv da. Har ikke fått kikket så nøye på appen enda, men virker som at det er mest utenlandske podcasts og dermed vanskelig å finne ut hvilke podcaster jeg har lyst til å følge med på nettopp fordi jeg ikke aner hva som finnes Jeg hører hovedsakelig på P3morgen, Alex&Fritjofs podcast, Lørdagsrådet og Befolkningen av norske podcasts. De kan være verdt å prøve ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå