Gå til innhold

Kommer ikke over eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen for nesten to mnd siden. Det var han som gjorde det slutt, med begrunnelser om at det ikke fungerte lenger og han trengte å vokse på egenhånd. Han innrømmet at han fortsatt hadde følelser for meg. Forholdet har skrantet det siste året og med mye krangling, og jeg har vært mye nedfor pga dette. Nå etter bruddet har det gått opp for meg hvor mye jeg elsker han, og hvor mye han betyr for meg. Når han gjorde det slutt sa han også at han ikke hadde planer om å gå ut å sjekke damer, og var ikke interessert i et nytt forhold med det første. Men her kommer det som er litt rart;

Rett før han gjorde det slutt var han i et bryllup i et annet land uten meg. Jeg var på ferie et annet sted og kunne ikke være med, og når jeg kom hjem ble det en krangel, og dagen etter gjorde han det slutt. Ca 6 uker etter det ble slutt får jeg vite at en av jentene han traff i det bryllupet, nå var på besøk hos han og bodde hos han. Jeg ble helt knust og prøvde å spørre felles venner om hva som foregikk. Men ingen visste noe. Jeg er helt knust og aner ikke hva som skjer....Jeg har ikke hatt kontakt med ham på nesten en mnd, så blir så rart å kontakte ham for å høre hva som foregår.

I tillegg til dette har han blitt venn med nye jenter på facebook. Jeg synes dette er så rart ettersom han sa at han ikke hadde tenkt å holde på med nye jenter...Han ser bra ut og er veldig sjarmerende i fylla, så det er ikke rart jenter tar kontakt med ham...Vet det beste er å slette ham, men jeg klarer ikke..

Før jeg fikk vite at han hadde besøk, og før alle disse nye jentene på facebook, så var jeg sikker på at jeg bare skulle gi han tid, og derretter ta opp kontakten med ham for å se hvordan det utviklet seg. Men nå er jeg usikker. Alt er bare så rart...Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men trengte å få ut litt tanker, og å høre andre sine synspunkt. Vil ikke plage venner og familie altfor mye...

Anonymous poster hash: 3058d...4cb

Anonymous poster hash: 3058d...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...