AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 I sikkert 60 år har mormor og morfar hatt katt. Nå har de...3 katter. 1 kattemor som er mamma til de 2 andre. Barnebarnet til mormor og morfar(Bor 5 min fra dem) har en jentepus fra dem. Ingen i familien min har jo hørt om kastrering, så den jentekatten har nå fått kattunger. Så nå har de 6 katter. Jeg blir så oppgitt! Det er nesten som onkelen min(Faren til søskenbarnet som fikk katten) har en lidenskap for å drepe kattunger. Veterinær er 1 time unna. Han har førerkort. Dama hans har førerkort. Mormor og morfar har ikke serfikat. Katt skal de ha, men å ta vare på dem? IKKE FAEN! Blir så forbanna... Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, må bare få ut fustrasjon.Anonymous poster hash: cbd33...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 I sikkert 60 år har mormor og morfar hatt katt. Nå har de...3 katter. 1 kattemor som er mamma til de 2 andre. Barnebarnet til mormor og morfar(Bor 5 min fra dem) har en jentepus fra dem. Ingen i familien min har jo hørt om kastrering, så den jentekatten har nå fått kattunger. Så nå har de 6 katter. Jeg blir så oppgitt! Det er nesten som onkelen min(Faren til søskenbarnet som fikk katten) har en lidenskap for å drepe kattunger. Veterinær er 1 time unna. Han har førerkort. Dama hans har førerkort. Mormor og morfar har ikke serfikat. Katt skal de ha, men å ta vare på dem? IKKE FAEN! Blir så forbanna... Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, må bare få ut fustrasjon.Anonymous poster hash: cbd33...ca5 Kontakt dyrebeskyttelsen eller mattilsynet. Anonymous poster hash: d80c7...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Hæ, det var liten sammenheng i innlegget ditt, om det ikke bare er jeg som er trøtt nå. De har tre katter, og nå har en av de fått barn - men hvor kommer det fra at morfaren din har lidenskap å drepe katter? De har jo hatt katter hele livet sier du, ikke at han har drept katter hele livet. At den ene nå har fått kattunger er jo ikke hans feil, og han vil nok enten beholde de selv (siden han er så glad i katter) eller gi de bort - og ikke drepe dem som du antar wtf Anonymous poster hash: a5b60...e85
Jeane Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Hæ, det var liten sammenheng i innlegget ditt, om det ikke bare er jeg som er trøtt nå. De har tre katter, og nå har en av de fått barn - men hvor kommer det fra at morfaren din har lidenskap å drepe katter? De har jo hatt katter hele livet sier du, ikke at han har drept katter hele livet. At den ene nå har fått kattunger er jo ikke hans feil, og han vil nok enten beholde de selv (siden han er så glad i katter) eller gi de bort - og ikke drepe dem som du antar wtf Anonymous poster hash: a5b60...e85 Det er ikke så veldig uvanlig at den generasjonen, spesielt på landet, dreper nyfødte kattunger. Det lar gjerne kattemor ta seg av 2-3 stk, og dersom kullet er større blir de andre slått i hjel i ung alder. Når mammapus ikke er kastrert og ikke går på p-piller, så vil den få ganske mange kattungekull i løpet av livet. Det er så og si umulig å få gitt bort alle, spesielt når man bor i en liten bygd/tettsted. Jeg regner med det er noe lignende TS har opplevd at de gjør gang på gang, at som hun forståelig nok reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå