Gå til innhold

hva synes dere om dagmammaer og hvor stort er behovet?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å visst hva dere andre syntes om "oss " uregistrerte dagmammaer og hvor stort er behovet for eks rundt i oslo området der jeg holder til.

jeg jobber som dagmamma fordi jeg er glad i barn og jeg vet jeg blir satt pris på av mine dagbarns foreldre og ikke minst det synes at dagbarna trives.

Men det er jo så mange debatter på at mange tror vi tjener fett ved å sitte på rumpa hjemme.

jeg har inkludert i min pris 2 måltider og frukt;foreldre holder bleier og våtservietter.

Jeg tar ca 4000 men øker muligens til 4300 etterhvært; da har jeg nemlig mulighet til å gi ungene mere frukt og evt gi litt mere varm mat.

Så tro det eller ei; jeg tjener ikke så mye på det.

KOM GJERNE MED SYNSPUNKTER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har noe å gjøre så sier det seg vel selv at markedet er der, gjør det ikke?

Jeg syns det ideelle ville være at det var barnehageplass til alle de barne som ønsket, jeg tror nemlig ikke at det er HELT nok å være glad i barn. Den pedagogiske biten er veldig viktig den også.

Så, ja, det er behov for deg og jeg skulle ønske det ikke var...

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil ikke ha mine fremtidige barn i barnehage når de er 11mnd, jeg vil bruke dagmamma til de har blitt rundt tre år.

Gjest Anonymous
Skrevet
Så lenge du har noe å gjøre så sier det seg vel selv at markedet er der, gjør det ikke?

Jeg syns det ideelle ville være at det var barnehageplass til alle de barne som ønsket, jeg tror nemlig ikke at det er HELT nok å være glad i barn. Den pedagogiske biten er veldig viktig den også.

Så, ja, det er behov for deg og jeg skulle ønske det ikke var...

jeg er da oxo pedagogisk oppdatert om ingen proff kanskje men er oppdatt av at barna blir stimulert og bla trener motorikk

Skrevet

Det er sikkert mer enn de fleste dagmammaer (uten at jeg vet noe om det!! :) )