GÃ¥ til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har barn med kawasaki syndrom? Sønnen min på 2,5 var syk og innlagt på sykehus tidligere i vår, og det ble konkludert med kawasaki. Vi må derfor til oppfølging jevnlig for kontroller av hjertet. Vi har allerede vært på første kontroll, og skal på en ny kontroll over sommeren.

Men jeg er så nervøs for at han skal utvikle hjertefeil av dette, og vil gjerne snakke med noen i samme situasjon. Noen som har barn som har hatt det samme?

Anonymous poster hash: 3c228...ffe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, ser at jeg la tråden feil, den burde jo ha ligget på barn og familie...

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?? :(

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et barn i nær familie som hadde Kawasaki syndrom. Det gikk kjempefint med barnet; ingen ettervirkninger. :) De følges veldig godt opp med kontroller.

Anonymous poster hash: 894ae...4cf

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et barn i nær familie som hadde Kawasaki syndrom. Det gikk kjempefint med barnet; ingen ettervirkninger. :) De følges veldig godt opp med kontroller. Anonymous poster hash: 894ae...4cf

Tusen takk for svar :blomst: Godt å høre at det gikk bra med familiemedlemmet ditt :)

Jeg ble bare plutselig så nervøs for gutten min, vi skal ikke på kontroll igjen før i august, og hva hvis noe skjer med hjertet hans før den tid, liksom :( Men det går jo sikkert bra, legene hadde vel heller ikke ventet såpass lenge med neste kontroll hvis de mente det var uforsvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...