AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #61 Skrevet 23. mai 2015 Hun sier han ellers er snill, men at han under sex blir merkelig. Ut fra det TS sier virker det som om han har kortvarige hukommelsestap: vet ikke at han har slått, om han har skadet, gjort noe ulovlig etc rett etter. Og når han også bevisst går hardt ut mot underlivet, og nekter å stoppe når hun t.o.m ber om det virker dette ut som en personlig utkobling, og sinne over en annen enn TS han ikke kan kontrollere. Dette rettferdiggjør ikke hans handling: Det er fortsatt mishandling. Hun må ut. Edit: Skrivefeil Ja. Han kan være snillere enn de fleste mennesker ellers. Det er derfor det er så overaskende at han bytter rolle sexuellt. Da bytter han rolle. Det som overrasker meg er at han spør om han har skadet meg, slått meg for hardt, eller om han har gått over streken, gjort noe alvorlig, osv etterpå. Mister han kanskje kontrollen av en eller annen grunn? Det er det som jeg tenker på... Anonymous poster hash: aeeb3...d3f
Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #62 Skrevet 23. mai 2015 Det er mye som er rart, for den mannen virker ut til å være usedvanlig omtenksom, forståelsesfull og snill til vanlig. Men han forandrer seg når det kommer til sex. Da virker det ut som om han bytter "rolle". Fra å være en kjempesnill fyr, så blir han en sadist. Han er litt tung følelsesmessig. Han viser det sjelden, men han sier at han har blitt såret før, og at han er ekstremt følsom men forsøker å verne om det. Han opplevde at eksen stakk i fra han mens han var på jobb, og flyttet til en annen by.. Det var ganske hardt for han. Og etter det så verner han om følelsene sine. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Vel, du gjør forholdet en bjørnetjeneste dersom du ikke er tydelig på hva du liker og ikke liker når det kommer til sex. Ville du spist en middagsrett som du ble dårlig av, flere ganger i uken, bare fordi partneren laget det? - Sex skal være opphissende, deilig, spennende, bekreftende på kjærlighet osv... det opplever ikke du når du blir slått på den måten du beskriver. Jeg tror du har vanskelig for å sette grenser og fortelle hva du syns er godt når det kommer til sex. Er du kanskje også litt anonym eller underdanig i forholdet ellers? Sett grenser, mest sannsynlig kommer han til å reagere positivt på det, både når det gjelder sex og ellers.
Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #63 Skrevet 23. mai 2015 Ja. Han kan være snillere enn de fleste mennesker ellers. Det er derfor det er så overaskende at han bytter rolle sexuellt. Da bytter han rolle. Det som overrasker meg er at han spør om han har skadet meg, slått meg for hardt, eller om han har gått over streken, gjort noe alvorlig, osv etterpå. Mister han kanskje kontrollen av en eller annen grunn? Det er det som jeg tenker på... Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Dersom han må spørre deg om han har skadet deg så skal han ikke drive med det han driver. Det å få lov å utøve bdsm på en partner er et stort ansvar og krever veldig mye av en selv - da skal man vite hva man holder på med. Det virker som om typen din ikke har erfaring og prøver seg fram med ting han ikke har kontroll over. Ikke gi han den tilgangen før han vet hva han holder på med.
Gjest gjestvest Skrevet 23. mai 2015 #64 Skrevet 23. mai 2015 Det er mye som er rart, for den mannen virker ut til å være usedvanlig omtenksom, forståelsesfull og snill til vanlig. Men han forandrer seg når det kommer til sex. Da virker det ut som om han bytter "rolle". Fra å være en kjempesnill fyr, så blir han en sadist. Han er litt tung følelsesmessig. Han viser det sjelden, men han sier at han har blitt såret før, og at han er ekstremt følsom men forsøker å verne om det. Han opplevde at eksen stakk i fra han mens han var på jobb, og flyttet til en annen by.. Det var ganske hardt for han. Og etter det så verner han om følelsene sine. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f " Han er litt tung følelsesmessig. Han viser det sjelden, men han sier at han har blitt såret før, og at han er ekstremt følsom men forsøker å verne om det. Han opplevde at eksen stakk i fra han mens han var på jobb, og flyttet til en annen by.. Det var ganske hardt for han. Og etter det så verner han om følelsene sine." Det later til at han klarer å ha de vonde/såre følelsene noenlunde under kontroll. Men under sex, når følelser er noe ukontrollerte, gir han utløp for disse. Det er da de går utover deg. Han glemmer seg. Det er derfor han blir noe forvirret og spørrende etterpå om hva han gjort, om han har gjort deg vondt etc.
Maleficenta Skrevet 23. mai 2015 #65 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er sammen med en fyr, som kan være ganske brutal under sex. Han tenner på bdsm. Han tenner på å piske, slå hardt på rompa, lår, rygg , og bryster slik at jeg får blåmerker. Jeg har vært med på dette jeg også. Men det som gjør meg litt redd er å bli ødelagt i underlivet. Han slår meg plutselig hardt med knytteneven i skrittet slik at det gjør vondt. Jeg pleier da å si stopp. Men så begynner han alltid å plutselig slå meg der igjen. Er det andre som har opplevd menn som tenner på å slå med knytteneven hardt i skrittet? Håper det ikke er så farlig.. Jeg blir redd for å få skader innvendig av det. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Han har misforstått bdsm. Han skal ikke gjøre sånt uten at dere har snakka om grenser på forhånd. Han skal iallefall ikke fortsette etter du har sagt stopp. Han er ikke bdsmer han er bare voldelig og mishandler 1
Maleficenta Skrevet 23. mai 2015 #66 Skrevet 23. mai 2015 Jeg sa til han at jeg går på ingen prevensjonsmidler, og allikevel så sier han hele tiden at han glemmer seg, og spruter. Jeg føler dette er galskap selv. Men jeg har jo vært dum som har vært med på det selv. Men jeg skjønner at noe er galskap her. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Han prøver sikkert å skade deg med vilje i håp om å gjøre deg steril eller noe. Kom deg vekk 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #67 Skrevet 23. mai 2015 Han prøver sikkert å skade deg med vilje i håp om å gjøre deg steril eller noe. Kom deg vekk Jeg tenker på det og. Kanskje han forsøker å gjøre meg steril? Jeg er redd at jeg kan ha skader etter slagene. Men jeg har ingen blødninger eller smerter så det kan ha gått bra. Heldigvis!!!!!. Jeg tror at han må ha noen aggresjoner som utløses kun under sex. Jeg har vært med på bdsm men sa at han måtte slutte å slå meg hardt i skrittet. Jeg har meg selv å takke for at jeg var med på bdsm. Men ble forbauset over måten han er på. Virker som om han sliter med følelsesmessige ting. Er lukket. Og sexuellt blir han galen. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f
Maleficenta Skrevet 23. mai 2015 #68 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tenker på det og. Kanskje han forsøker å gjøre meg steril? Jeg er redd at jeg kan ha skader etter slagene. Men jeg har ingen blødninger eller smerter så det kan ha gått bra. Heldigvis!!!!!. Jeg tror at han må ha noen aggresjoner som utløses kun under sex. Jeg har vært med på bdsm men sa at han måtte slutte å slå meg hardt i skrittet. Jeg har meg selv å takke for at jeg var med på bdsm. Men ble forbauset over måten han er på. Virker som om han sliter med følelsesmessige ting. Er lukket. Og sexuellt blir han galen. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Igjen KOM DEG VEKK
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 23. mai 2015 #69 Skrevet 23. mai 2015 Man blir ofte gjort narr av for å svare det her, men: dump han! Det andre innlegget ditt er veldig bekymringsverdig Signerer denne. VELDIG bekymringsverdig. Jeg fikk litt sjokk etter første innlegget. Da jeg leste nummer to ble det hele om mulig enda verre. Dette MÅ du virkelig komme deg bort fra. Kanskje føles det som at det er lettere sagt enn gjort når folk på et forum råder deg til hva du skal gjøre, og ikke gjøre. Men dette er virkelig ikke bra.
Gjest Tassen10 Skrevet 23. mai 2015 #70 Skrevet 23. mai 2015 Det er ingen her som kan dumpe ham for deg ts. Det må du gjøre selv.
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. mai 2015 #71 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tenker på det og. Kanskje han forsøker å gjøre meg steril? Jeg er redd at jeg kan ha skader etter slagene. Men jeg har ingen blødninger eller smerter så det kan ha gått bra. Heldigvis!!!!!. Jeg tror at han må ha noen aggresjoner som utløses kun under sex. Jeg har vært med på bdsm men sa at han måtte slutte å slå meg hardt i skrittet. Jeg har meg selv å takke for at jeg var med på bdsm. Men ble forbauset over måten han er på. Virker som om han sliter med følelsesmessige ting. Er lukket. Og sexuellt blir han galen. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Du skal ikke si ja til BDSM hvis du ikke liker det. Og det han driver på med har uansett ingenting med Bdsm å gjøre!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #72 Skrevet 24. mai 2015 Jeg tenker på det og. Kanskje han forsøker å gjøre meg steril? Jeg er redd at jeg kan ha skader etter slagene. Men jeg har ingen blødninger eller smerter så det kan ha gått bra. Heldigvis!!!!!. Jeg tror at han må ha noen aggresjoner som utløses kun under sex. Jeg har vært med på bdsm men sa at han måtte slutte å slå meg hardt i skrittet. Jeg har meg selv å takke for at jeg var med på bdsm. Men ble forbauset over måten han er på. Virker som om han sliter med følelsesmessige ting. Er lukket. Og sexuellt blir han galen. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Det er kun din egen feil om du ender opp steril med mindre du går fra han nå.Anonymous poster hash: 1d065...fe8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #73 Skrevet 24. mai 2015 Hei TS! En erfaren, dominant BDSM-utøver SKAL ha satt seg inn i og respektere regler for menneskekroppen, det kommer FØRST sammen med dine grenser. Han følger ingen av delene. Grunnen til at overarmer, lår, rumpe etc. er OK områder å piske, binde osv. er fordi det er områder uten vitale organer under og med greie fettlag. Man skal unngå hard "vold" mot nyrer, reproduksjonsorganer osv. fordi det kan gi PERMANENT skade og smerte for deg. Jeg håper du tenker over dette og at mannen du har sex med og er glad i, tydeligvis ikke er så glad i deg at han unner deg en frisk og skadefri kropp (og heller ikke bryr seg om hva den mentale biten gjør med deg siden han ikke respekterer ditt nei). Min mening altså: som mange andre her påpeker, dette er mishandling, ikke lek/røff sex. Ikke la ham potensielt ødelegge kroppen din for egen nytelse, vær så snill! Anonymous poster hash: 700ca...d73
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #74 Skrevet 24. mai 2015 Prøv å slå han hardt i pungen å hør hva han sier til det! Hahaaha,beste kommentar,i ett forhold skal man ikke kreve att partneren tåler mer enn en selv så JA slå hardt tilbake der der gjør mest vontd:-) Anonymous poster hash: f5222...f22
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #75 Skrevet 31. mai 2015 Hahaaha,beste kommentar,i ett forhold skal man ikke kreve att partneren tåler mer enn en selv så JA slå hardt tilbake der der gjør mest vontd:-)Anonymous poster hash: f5222...f22 Han har en meget merkelig oppførsel. Det virker også til at han ikke bryr seg om mine følelser eller om meg i det hele tatt. Skjønner ikke hva som var så spennende med å slå meg hardt i skrittet. Anonymous poster hash: aeeb3...d3f
Gjest Angry Man Skrevet 31. mai 2015 #76 Skrevet 31. mai 2015 Kom deg vekk. Mennesker med sadistiske trekk er ikke noe å satse på uansett hvor stuerene de later som de er, og fyren din er jo ikke engang det.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #77 Skrevet 31. mai 2015 Ja, jeg er livredd for innvendige skader. Han slår meg ganske hardt med knytteneven i underlivet. Jeg knep sammen beina sa at det var vondt, og da tok han tak i beina og presset de ut og slo hardt igjen... Jeg gjorde det en gang til og så gjorde han det samme... Han oppfører seg ganske merkelig. Virker til at han ikke har venner, og han er veldig innesluttet som person. Jeg klarer aldri å forstå han helt. Han er snill og, men det at han blir sånn under sex sjokkerer meg litt. Hver gang han har slått meg hardt i skrittet så sier han at han er redd for at han har skadet meg. Også plutselig gjør han det igjen... Anonymous poster hash: aeeb3...d3f Du må komme deg vekk fra denne fyren. Han er rett og slett ikke frisk. Du må også tenke på at du kanskje ikke kan få barn når han slår deg hele tiden. Anonymous poster hash: e78e6...e97
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #78 Skrevet 31. mai 2015 Du må komme deg vekk fra denne fyren. Han er rett og slett ikke frisk. Du må også tenke på at du kanskje ikke kan få barn når han slår deg hele tiden.Anonymous poster hash: e78e6...e97 jeg vet. Han behandler meg som om han egentlig ikke bryr seg...Anonymous poster hash: aeeb3...d3f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #79 Skrevet 31. mai 2015 Jenter som tenner på bdsm blir brukt som dørmatter av menn som elsker makt. Som man reder, ligger man er det noe som heter..Anonymous poster hash: bf33d...5c7
Sheherasade Skrevet 31. mai 2015 #80 Skrevet 31. mai 2015 Som flere her påpeker så er ikke dette BDSM, det er seksuell vold. BDSM handler om tillit, trygghet og å respektere hverandres grenser. Dette gjør ikke denne mannen. Dump ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå