Gå til innhold

Han slår meg hardt med knytteneven i skrittet under sex..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en fyr, som kan være ganske brutal under sex. Han tenner på bdsm. Han tenner på å piske, slå hardt på rompa, lår, rygg , og bryster slik at jeg får blåmerker. Jeg har vært med på dette jeg også. Men det som gjør meg litt redd er å bli ødelagt i underlivet. Han slår meg plutselig hardt med knytteneven i skrittet slik at det gjør vondt. Jeg pleier da å si stopp. Men så begynner han alltid å plutselig slå meg der igjen.

Er det andre som har opplevd menn som tenner på å slå med knytteneven hardt i skrittet? Håper det ikke er så farlig.. Jeg blir redd for å få skader innvendig av det.

Anonymous poster hash: aeeb3...d3f
Gjest Mythic
Skrevet

Hva f...?! Og dette gir deg nytelse? Hvis ikke, så er du vel ikke ute av stand til å sette grenser for deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Hæ??

Anonymous poster hash: 73a8f...116
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager...

Be han slutte, gjør han ikke det så GÅ!

Anonymous poster hash: fdf7a...a5f
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sett grenser jente! Du ender opp som hans dørmatte og han kommer til å gjøre hva han vil med deg. Det kan bli verre enn det du opplever nå. Hvis han ikke respekterer deg og grensene dine, kan du ende opp som førstesidestoff i Dagbladet og det vil du ikke. Si nei!

Anonymous poster hash: a9401...ad6
  • Liker 9
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Jeg ble redd for å få mareritt inatt av å bare ha lest dette, og du lurer på om du kan få innvendige skader? Av å bli slått hardt med knyttneve der gjentatte ganger? Ja, det vil jeg tro.

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en fyr, som kan være ganske brutal under sex. Han tenner på bdsm. Han tenner på å piske, slå hardt på rompa, lår, rygg , og bryster slik at jeg får blåmerker. Jeg har vært med på dette jeg også. Men det som gjør meg litt redd er å bli ødelagt i underlivet. Han slår meg plutselig hardt med knytteneven i skrittet slik at det gjør vondt. Jeg pleier da å si stopp. Men så begynner han alltid å plutselig slå meg der igjen.

Er det andre som har opplevd menn som tenner på å slå med knytteneven hardt i skrittet? Håper det ikke er så farlig.. Jeg blir redd for å få skader innvendig av det.

Selvfølgelig kan du få skader av å bli slått med knyttneven i underlivet! Og som noen over her sier, en dominant BDSM-utøver vil alltid respektere grensene til den han/hun dominerer, ellers er det kun snakk om mishandling og/eller voldtekt.

Anonymous poster hash: f5017...7ad

• Liker 6
Skrevet

Wtf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble redd for å få mareritt inatt av å bare ha lest dette, og du lurer på om du kan få innvendige skader? Å bli slått hardt med knyttneve der gjentatte ganger? Ja, det vil jeg tro.

Ja, jeg er livredd for innvendige skader. Han slår meg ganske hardt med knytteneven i underlivet. Jeg knep sammen beina sa at det var vondt, og da tok han tak i beina og presset de ut og slo hardt igjen... Jeg gjorde det en gang til og så gjorde han det samme...

Han oppfører seg ganske merkelig. Virker til at han ikke har venner, og han er veldig innesluttet som person. Jeg klarer aldri å forstå han helt. Han er snill og, men det at han blir sånn under sex sjokkerer meg litt. Hver gang han har slått meg hardt i skrittet så sier han at han er redd for at han har skadet meg. Også plutselig gjør han det igjen...

Skrevet

I helvete.... OK. Invester i et par Dr. Martens med vernetupp, om du ikke har det fra før, og spark ham i ballene så hardt du bare klarer, så får han kjenne hvor morsomt det er.

• Liker 14
Gjest gjestvest
Skrevet

Ja, jeg er livredd for innvendige skader. Han slår meg ganske hardt med knytteneven i underlivet. Jeg knep sammen beina sa at det var vondt, og da tok han tak i beina og presset de ut og slo hardt igjen... Jeg gjorde det en gang til og så gjorde han det samme...

Han oppfører seg ganske merkelig. Virker til at han ikke har venner, og han er veldig innesluttet som person. Jeg klarer aldri å forstå han helt. Han er snill og, men det at han blir sånn under sex sjokkerer meg litt. Hver gang han har slått meg hardt i skrittet så sier han at han er redd for at han har skadet meg. Også plutselig gjør han det igjen...

Dette er ikke sex: Dette er mishandling. Du må ut.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han når dere ikke har sex at du ikke aksepterer at han slår deg i underlivet under noen omstendigheter. Dersom han gjør det igjen etter den praten er du rett og slett nødt til å forlate han. Du kan jo ikke være sammen med en man som ikke respekterer deg, og skader deg.

Anonymous poster hash: 6d378...43a
  • Liker 6
Skrevet

Du, det her blir bare værre og værre.

Slutt med det tullet.

Du må ikke la en idiot slå deg i underlivet. Akkurat som han ikke liker å bli slått i pungen. Hallo, Det gjør jo vondt!

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I helvete.... OK. Invester i et par Dr. Martens med vernetupp, om du ikke har det fra før, og spark ham i ballene så hardt du bare klarer, så får han kjenne hvor morsomt det er.

Ja, jeg begynte å lure på om det var normalt innen bdsm at man slo med knytteneve rett mot underlivet. Men det er gjerne ikke normalt forstår jeg?. Skremmende!!!

Jeg har hele tiden mistenkt at han er en psykopat.

AnonymBruker
Skrevet

Nope, nope, nope. Dette er ikke bdsm, det er mishandling. Han skal respektere et nei, og ikke utsette deg for direkte fare/skade. Kom deg bort.

Anonymous poster hash: 9135a...c16

• Liker 22
Skrevet

Man blir ofte gjort narr av for å svare det her, men: dump han!

Det andre innlegget ditt er veldig bekymringsverdig

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja, jeg begynte å lure på om det var normalt innen bdsm at man slo med knytteneve rett mot underlivet. Men det er gjerne ikke normalt forstår jeg?. Skremmende!!!

Jeg har hele tiden mistenkt at han er en psykopat.

Det er absolutt ikke normalt. Jeg er ingen ekspert på BDSM, men det der, som AB'en et par hakk over meg sier, mishandling. Kom deg vekk fra jævelen.

Endret av JimmyOlsen
  • Liker 10
Skrevet

Jeg knep sammen beina sa at det var vondt, og da tok han tak i beina og presset de ut og slo hardt igjen... Jeg gjorde det en gang til og så gjorde han det samme.....Hver gang han har slått meg hardt i skrittet så sier han at han er redd for at han har skadet meg. Også plutselig gjør han det igjen... Anonymous poster hash: aeeb3...d3f

Kom deg til helvete vekk! Du må ikke bruke mer tid på dette mennesket, dette er så hinsides forbi alt som er greit!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...