Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker litt brus innimellom ellers vann eller svak appelsinsaft. Men føler jeg har litt gule tenner, hvordan kan jeg få disse litt hvitere uten å bruke en formue hos tannlegen, og som selvfølgelig ikke skader tenne noe særlig. Er ikke interessert å gå med isinger elns.

Anonymous poster hash: 71a9e...b40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også god erfaring med crest white:) Hadde ikke så gule tenner I utgangspunktet, men etter 3 behandlinger hadde jeg nærmest ønsket smil:) colgate smile!

Anonymous poster hash: c391e...847
Skrevet

Jeg pusser tennene med Colgate white eller hva den heter. Venninna mi bruker Solidox hvite tenner. Føler de holder tennene mine fint, fordi folk alltid kommenterer tennene mine 😂😂 Men så har jeg ganske god tannhygiene da.

Du kan ta en titt her: http://www.tv2.no/a/4013292

Ellers har jeg en annen venninne som kjøpte en sånn whitening-greie på eBay, men jeg tror ikke jeg ville ha tatt sjansen på noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Vann er det eneste man kan drikke om man vil skåne tennene. Appelsinsaft har fruktsyre i seg (og evn tilsatt sukker og kjemikalier) så det sliter skikkelig på tenna og etser vekk emaljen. Brus er den store synderen, jeg drakk ikke brus på 10 år og var samtidig ekstremt dårlig til å pusse tenna fast, men hadde skinnende hvite tenner. Så startet jeg å drikke brus og etter bare to-tre mnd, 4 hull og kjempe gule tenner!....
Har lyst til å bleke de, men hørt at hjemmebleking er vondt?!

Anonymous poster hash: b3617...ff3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt smilelab noen år og de har fungert veldig bra på meg sånn "hvithetsmessig". (Har brukt touchup brush-en til smilelab også når den ble lansert, og da merket jeg at hvithetsfargen holdt seg lenger enn når jeg bare brukte grunnpakken.)

Jeg kjenner at det iser litt og at jeg får hvite flekker på tennene (som går bort) i begynnelsen av behandlingen (bleker over to uker, 1 strips hver dag). Man er jo forskjellige mtp hvor mye man tåler. Har tenkt til å gå over til iWhite for å se om det kan ha noen effekt, fordi jeg er litt småsliten av smilelab-stripsene som nesten hele tiden krøller seg.

Skrevet

Har du hatt gule tenner hele livet? Tenner kommer også i mange hvit- og gulnyanser. Jeg har f.eks. alltid perlehvite tenner, uansett hvor mye dritt jeg spiser og unnlater å pusse tenner (ikke at jeg gjør det, men jeg hadde en periode der jeg var lat med pussing). Eksen min fikk høre av tannlegen at han hadde naturlig gulskjær i tennene, og de måtte blekes om han skulle ha hvitere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt gule tenner hele livet? Tenner kommer også i mange hvit- og gulnyanser. Jeg har f.eks. alltid perlehvite tenner, uansett hvor mye dritt jeg spiser og unnlater å pusse tenner (ikke at jeg gjør det, men jeg hadde en periode der jeg var lat med pussing). Eksen min fikk høre av tannlegen at han hadde naturlig gulskjær i tennene, og de måtte blekes om han skulle ha hvitere.

Signerer denne. Man har forskjellig farge på det som kalles dentin. Å bleke tennene skader emaljen. Det er ikke alle som har eller skal ha kritthvite tenner, og for å være ærlig, synes jeg ikke alle som har overbleika tenner er noe fint.

Anonymous poster hash: 88668...c57

AnonymBruker
Skrevet

Gule tenner er ikke pent. Nå får man ikke så hvite tenner som Hollywood stjernene når man bleker de selv. Eller jeg fikk ikke det. Fikk naturlig fin hvit farge :) Jeg bruker Crest white 3d strips og jeg er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 52f17...d2d

Skrevet

Whiteness perfect 16% av FGM. Skrev et eget innlegg om det :) Anbefales på det sterkeste. Prøvd uendelig mye forskjellig men ikke virket godt nok for meg.

Skrevet

Whiteness perfect 16% av FGM. Skrev et eget innlegg om det :) Anbefales på det sterkeste. Prøvd uendelig mye forskjellig men ikke virket godt nok for meg.

Laget en egen tråd* Skulle det stå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...