Gå til innhold

Seychellene og Maldivene

Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet priser på reise til Seychellene og Maldivene for to personer. Håper noen kan hjelpe meg eller har tips om hvilke operatører man kan kontakte. Vi kunne godt tenke oss bryllupsreisa dit. Kanskje er det noen av dere som har vært der? Da hadde jeg blitt kjempeglad for å høre hvordan det var der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset. Det er visst litt tidlig for meg og tenke lurt... Skal sende det dit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

hei Nikki!

Jeg har faktisk sjekket priser på bryllupsreiser til disse to stedene, og fikk flere eksempler på priser. Sender deg en mail i løpet av dagen jeg, med den informasjonen jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Seychellene i neste uke, og har bestilt reisen gjennom Messereiser.

Du finner dem på www.seychellene.no.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carine: Hvor mye betaler dere og hvilket hotell bor dere på?? Vil også gjerne ha referat om hvordan det var der når du kommer tilbake, hvis du gidder. :D

Ha en riktig god tur, jeg er VELDIG misunnelig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss dere nede også, så prisen vi har betalt inneholder også bryllup og litt ekstra :)

Men vi har endt opp på ca 19 000 per person. Ja, mye penger...men man gifter seg jo bare èn gang :). Vi skal bo på to forskjellige øyer, og i tillegg til bryllupet har vi betalt ekstra for å få kjøre helikopter mellom øyene. Jeg har hatt lyst til det lenge, så vi gravde dypt i lommeboka, og kostet på oss dette nå. Den ene uken har vi også all mat inkludert i prisen.

Jeg var nettopp inne på sidene til Messereiser, og ser at de har tilbuspakker som ligger rundt 13 000. En annen ting man må huske på med Seychellene, er at prisnivået er rimelig høyt der - så man må (dessverre) belage seg på å bruke endel lommepenger også...

Og ja: Jeg kommer selvfølgelig tilbake med referat :)

God sommer!

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke vært på Maldivene selv, men skeptisk til å bo i rene turist ghettos med egne priser (fordelen er selvsagt man selger alkohol der),

hva med Mauritius eller Reunion som ligger i samme området, er like idylliske og som begge er større av utstrekning, god levestandard (relativt sett) og man føler seg noe mer integrert, engelsk går ganske greit på Mauritus også. Finnes både dyre og billigere hoteller der, og god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Carine

Har du lyst å fortelle hvilke hotell du skal bo på?

Vet du hvor lang tid det tar å fly til Seyschellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...