AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hei dere! Samboer har ca 1 år igjen som tømrerlærling og garantert jobb i firmaet etter lærlingtiden. Jeg begynner på master i økonomi til høsten, og sånn jeg har forstått det er det gode jobb- og inntektsmuligheter for meg om 2 år. Vi har ikke egenkapital, men vet at vi har kausjonist. Har vi sjans til å få boliglån slik situasjonen er nå?Anonymous poster hash: c019e...059
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Kommer jo helt Ann på hvor mye kausjonisten er ville til og stå for, og hvor stort lån dere skal ha.Anonymous poster hash: 7111a...668
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Det spørs hvilken inntekt dere har, og hvor stort lån banken mener defre har mulighet til å betjene. Å ha utsikter til jobb er ikke det samme som å ha jobb, mye kan endre seg på to år. Det beste er v el å bruke de to årene på å spare opp penger til egenkapital, og så kjøpe når dere begge har jobb og sikker inntekt.Anonymous poster hash: c5a3a...045 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå