amare Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 som overskriften sier. snapper dere med alle eller bare i næromgangskrets?
Doge Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Snapper bare til noen. Snapper ikke så mye, men om hverdagslige ting (katte-, blomster-/plante- og brunost-relaterte ting) som skjer der og da.
Kragebein Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Sender kun bilder av valpen min til familie og et par venner.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Sender snaps jeg synes er morsomme. Sender veldig sjeldent. Bruker snapschat mest til å motta. Har noen venner som er veldig glad i å sende snaps. Tror nesten ingen av vennene mine har telefonnummeret mitt så alt går på facebook og snapchat. Anonymous poster hash: 07a0e...aea
Lady Stardust Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har kun to jeg snapper med regelmessig, nære venninner, og da går det som oftest i bilder av katta som gjør dumme ting. Og det er omtrent det samme som jeg får tilbake =^.^=
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Snapper om mye rart. Morsomme ting får alle se. Personlige ting går kun til noen få. Gjerne småting som skjer i hverdagen. Men bruker også Snap til å chatte med enkelte folk. Bruker heller Snap fremfor Facebook. Da blir det ingen oversharing fra min side. Anonymous poster hash: 9a9c2...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå