Gå til innhold

Kriminelle med bra utseende

Anbefalte innlegg

Gjest RunawayShadow
Skrevet (endret)

Driver og blar meg gjennom videoer og bilder. Legger merke til at enkelte var utrolig kjekke da de var unge. Hadde ikke sagt nei om de hadde bydd meg opp nei :P

Noen flere som har bilder av kjekke kriminelle?

Jeffrey Dahmer

Charles Manson

Bilder fjernet pga brudd på opphavsrett. Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Charles Manson ser altfor forstyrra ut i blikket til å være kjekk. Hadde ikke falt for han.

Anonymous poster hash: dfa87...9af
  • Liker 4
Skrevet

bad boys er ikke noe for meg. liker ikke menn som ikke har noe empati

• Liker 1
Gjest RunawayShadow
Skrevet

Charles Manson ser altfor forstyrra ut i blikket til å være kjekk. Hadde ikke falt for han.

Anonymous poster hash: dfa87...9af

Jeg synes at han var skikkelig kjekk på akkurat det bildet jeg har lagt inn.

Gjest RunawayShadow
Skrevet

Han var også veldig kjekk ja :P

Gjest RunawayShadow
Skrevet

Haha. Nei han siste var ikke særlig kjekk. Synes jeg da!

• Liker 2
Gjest RunawayShadow
Skrevet (endret)

Synes Richard Ramirez var littegrann kjekk.

Endret av Daenerys
Skrevet (endret)

Ojojoj, Charles! Hva har han gjort? HAN var kjekk, han!! :O Har han skadet noen, eller er han bare en luring?

Har faktisk ofte tenkt at Jeffrey var en kjekkas, men har så creepy tanker om han at jeg ikke helt klarer å "tenne" på han :P Men nå har jo han brukt sitt kjekke utséende på å forføre kvinner og menn, som gjorde at han fikk utføre sine kriminelle handlinger.

_____

Justin Bieber går kanskje ikke under som kriminell, men skal innrømme at han er aldeles NYDELIG på mugshotet :rolleyes:

Endret av Tibbie
Skrevet (endret)

Rolling Stone fikk kritikk av å ha Boston bomberen på forside. Han ser jo utvilsomt ut som en ung og pen rockestjerne, men udåden han gjorde var grusom

Endret av Daenerys
AnonymBruker
Skrevet

Ted Bundy!

Anonymous poster hash: 76b48...f60
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å tenke på dem som kjekke når jeg vet hva de har gjort i virkeligheten.

Anonymous poster hash: a6911...c05

AnonymBruker
Skrevet

Ojojoj, Charles! Hva har han gjort? HAN var kjekk, han!! :O Har han skadet noen, eller er han bare en luring?

Har faktisk ofte tenkt at Jeffrey var en kjekkas, men har så creepy tanker om han at jeg ikke helt klarer å "tenne" på han :P Men nå har jo han brukt sitt kjekke utséende på å forføre kvinner og menn, som gjorde at han fikk utføre sine kriminelle handlinger.

_____

Justin Bieber går kanskje ikke under som kriminell, men skal innrømme at han er aldeles NYDELIG på mugshotet :rolleyes:

Oj, jeg trodde Charles Manson var allmennkunnskap. En luring ja. Foreslår at du sjekke wiki, det er... Sterk lesing :)

Anonymous poster hash: 6ad7c...77d

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kanskje ikke noen skjønnhet, men veldig veldig bad:

Endret av Daenerys
AnonymBruker
Skrevet

Noen her bør skaffe seg bedre selvfølelse.

Anonymous poster hash: e9956...af0
Skrevet

Mener absolutt ikke noe frekt nå, men klarer ikke helt å tolke om du tøyser eller er seriøs? :)

• Liker 3
Skrevet

_____

Vær så snill - si at du tuller. VÆR SÅ SNILL. For jeg mener at Charles M bør være like allmenkunnskap som Hitler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grøss. Charles Manson??? :overrasket:

Anonymous poster hash: 0fbde...dc6
  • Liker 2
Skrevet

Flere her på forumet er jo ekstremt tiltrukket av Anders Breivik og hadde skrevet kjærlighetsbrev til ham. Husker ikke tråden.

Gjest imperio
Skrevet

Bare fordi noen mener noen er kjekk, eller pen å se på. Så betyr ikke det at de støtter det de har gjort, eller godtar det på noen som helst måte. Utsende og handling er to forskjellige ting.

Jeg synes ingen av de var noe å se på, bortsett fra han Jeremy Meeks. Den tatoveringen i ansiktet ødelegger litt, men han har pene øyne, altså fargen haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...