Gå til innhold

Hvor lenge virker bedøvelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å barbert av katten min hårklumper som var for "nære huden". Dette er litt over 2 timer siden, men jeg lurer på hvor lenge jeg kan forvente at hun våkner til? Ble veldig sjokkert da jeg er vant til at dyrlegene bruker å veie katten for å vite hvor stor mengde bedøvelse katten trenger, men denne dyrlegen så bare på størrelsen uten å veie. Og i tillegg fikk jeg ikke noe salve, han sa jeg skulle dryppe lunket vann hver halvtime, er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke angående det med lunkent vann,men når det gjelder bedøvelsen pleide det å ta endel timer med min gamle katt husker jeg.Etter en stund begynte han å sjangle rundt og ville ha mat og drikke.Jeg lot ham drikke,men ventet med å gi ham mat til han var helt våken,ellers kan de lett sette mat i halsen.Min dyrelege pleide også bare å se på størrelsen og sette bedøvelse uten å veie.

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått med en helt sovende katt hjem? Ikke bare groggy og sjanglete, men faktisk bedøvd og sovende?

Min veterinær leverer ikke ut dyr før de er våknet til, med mindre de kjenner eier og vet at eier har erfaring med å overvåke bedøvde dyr (eks. eier har jobbet som assistent på dyreklinikk eller lignende). Har den fått oppvåkningssprøyte? Hvis ikke kan det jo fort ta noen timer. Du må i hvert fall holde godt øye med katten inntil den er skikkelig våken, sov på samme rom som den inatt også.

Anonymous poster hash: a6cd4...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...