Gå til innhold

Fy for en ransfrekvens!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ran og ran og ran - denne gang ble heldigvis heltene tatt omtrent like raskt som en kvinne på en gjennomsnittlig ONS.

Dessuten har både Havnå og JHC alibi denne gang, så eventuelle finlandshetter kan vanskelig bli brukt mot dem...

Men hva tror vi dagens ranere skulle finansiere? Nye båtkart for Stavangerskjærgården? Svinedyre advokater? Betaling for våpnene fra Jørstadmoen?

Mulighetene er mange, la oss spekulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Fra den samme HARDE kerne i oslo.

Vi kan vente oss flere ran i fremtiden.

tror det har gåt en sport i det.+

Om å ta det største? Være råest?

er det virkelig så stor ledighet? eller gidder ikke folk dra seg på arbeid å tjene penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Det er på tide at politiet får våpen.

Eller kanskje det hele er iscenesatt av andre som ønsker at politiet skal bevæpne seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eller kanskje det hele er iscenesatt av andre som ønsker at politiet skal bevæpne seg..

...og i og med at enkelte av stjernene er opptatt på annet hold, skar det seg litt for vikarene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
For å spille min fordomsfulle rolle:

Finansiering av ny moske?

Hehe, ja disse bandidos-gutta og boot boys'erne er jo kjent for å bygge moskéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Det er på tide at politiet får våpen.

Det er det ikke. Jeg er veldig glad for at politiet ikke går med våpen. Jeg jobber som vekter selv, og har aldri likt det da jeg har måttet gå med batong. I den grad det kan sammenlignes med bevæpning av politi, da. Jeg likte det ikke fordi jeg da automatisk ble sett på som en større trussel av bråkmakere enn når jeg ikke gikk med batong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Det er det ikke. Jeg er veldig glad for at politiet ikke går med våpen. Jeg jobber som vekter selv, og har aldri likt det da jeg har måttet gå med batong. I den grad det kan sammenlignes med bevæpning av politi, da. Jeg likte det ikke fordi jeg da automatisk ble sett på som en større trussel av bråkmakere enn når jeg ikke gikk med batong.

Jeg gikk aldri med batong da jeg jobbet som vekter, men skal man ikke ha den skjult da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Tiden da det Norske politi ikke trengte våpen var vi ett jomfruelig land hva organisert kriminalitet og gjenger angår. Det var slike gjenger,men på ingen måte like organisert som nu. I dag har vi både importert og hjemlig organisert kriminalitet, kriminelle har også våpen lettere tilgjengelig enn før. Det er blitt ett hardere samfunn desverre så da bør politiet bevæpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Tiden da det Norske politi ikke trengte våpen var vi ett jomfruelig land hva organisert kriminalitet og gjenger angår. Det var slike gjenger' date='men på ingen måte like organisert som nu. I dag har vi både importert og hjemlig organisert kriminalitet, kriminelle har også våpen lettere tilgjengelig enn før. Det er blitt ett hardere samfunn desverre så da bør politiet bevæpnes.[/quote']

Hvordan påvirker et politi som er konstant bevæpnet den organiserte kriminaliteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Devil's Spawn
Tiden da det Norske politi ikke trengte våpen var vi ett jomfruelig land hva organisert kriminalitet og gjenger angår. Det var slike gjenger' date='men på ingen måte like organisert som nu. I dag har vi både importert og hjemlig organisert kriminalitet, kriminelle har også våpen lettere tilgjengelig enn før. Det er blitt ett hardere samfunn desverre så da bør politiet bevæpnes.[/quote']

Politiet er bevæpnet, de får lov til å benytte seg av skytevåpne når de trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Hvordan påvirker et politi som er konstant bevæpnet den organiserte kriminaliteten?

Ikke noe særlig,bortsett fra at politiet kan forsvare seg og dermed komme i balanse med de kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Harnes ble i fjor dømt til seks års fengsel for grov og omfattende mishandling av en ung mann. Mannens samboer og barn ble holdt fanget og truet fordi mannen skyldte penger til Bandidos.

Lars Harnes ble dømt blant annet for å ha tvunget opp øynene til offeret opp og ha slått mot øyeeplene hans med plastikkstrips. Deretter helte han vaskemiddel i offerets øyne. Offeret ble også mishandlet med våpen. Harnes ble tatt av politiet da han satt på med en venn som kjørte for fort. Biljakten endte på Aker Brygge, der Harnes ble pågrepet.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/30/406961.html

Og nå var han fri til å bedrive ran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...