Høhø Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hvilke selvbruningskremer har du prøvd? Hvilke er du fornøyd med?
Gjest Beena Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har tidligere brukt st. tropez bronzing mousse, den som skal smøres på så "skylles bort" i dusjen. Veldig fornøyd med den, pleier å kjøpe den i stor flaske i London. Vurderer å prøve noe nytt i år da Har aldri vært fornøyd med Loreal. Blir alltid oransje og den sitter altfor godt steder jeg ikke vil den skal sitte, ankler og knær f.eks. Har prøvd noen av disse body lotion produktene som skal gi gradvis brunfarge, men syntes ikke de har vært effektive på meg/har ikke klart å bruke de over lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Nå har jeg kjøpt Bronze Ambition - Fake don´t bake. Smurte første laget nå. Den lukter svakt, men godt, lukter litt ananas Anonymous poster hash: 2e481...e4e
Gjest Gjesp Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Jeg synes faktisk at Dove sin selvbruningslotion er helt glimrende ... men jeg bruker den kun på bena helt i starten av sommeren - til jeg får naturlig farge fra solen.
Kaffejenta30 Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Dove sin gradual tan er knallgod,men forelsket meg i Clarins sin nye sak som heter noe med glow og er en gradual tan man kan blande i egen fuktighetskrem (eller i dove sin), og dermed styre graden selv. Flott og naturlig farge. Av Rene selvbrunere sverger jeg til Clarins sin mousse. Den gir minimalt med lukt, og fargen blir knallfin!
dillyduzit Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Loving Tan er jeg strålende fornøyd med. Holder lenge, skjolder ikke (så langt du bruker en selvbruningsvott!) Lukter helt ok når du smører den på, lukter selvbruning når du skal vaske av det overflødige. Mousse.
Radon Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Jeg bruker St. Tropez mousse og er kjempefornøyd med den. Jeg har prøvd det meste, men det er og blir min favoritt. ♥ 1
Høhø Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2015 Hvor lenge holder fargen med de produktene dere bruker? Og hvor ofte smører dere på?
Høhø Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2015 Jeg har tidligere brukt st. tropez bronzing mousse, den som skal smøres på så "skylles bort" i dusjen. Veldig fornøyd med den, pleier å kjøpe den i stor flaske i London. Vurderer å prøve noe nytt i år da Har aldri vært fornøyd med Loreal. Blir alltid oransje og den sitter altfor godt steder jeg ikke vil den skal sitte, ankler og knær f.eks. Har prøvd noen av disse body lotion produktene som skal gi gradvis brunfarge, men syntes ikke de har vært effektive på meg/har ikke klart å bruke de over lengre tid. Nå har jeg kjøpt Bronze Ambition - Fake don´t bake. Smurte første laget nå. Den lukter svakt, men godt, lukter litt ananas Anonymous poster hash: 2e481...e4e Jeg synes faktisk at Dove sin selvbruningslotion er helt glimrende ... men jeg bruker den kun på bena helt i starten av sommeren - til jeg får naturlig farge fra solen. Dove sin gradual tan er knallgod,men forelsket meg i Clarins sin nye sak som heter noe med glow og er en gradual tan man kan blande i egen fuktighetskrem (eller i dove sin), og dermed styre graden selv. Flott og naturlig farge. Av Rene selvbrunere sverger jeg til Clarins sin mousse. Den gir minimalt med lukt, og fargen blir knallfin! Loving Tan er jeg strålende fornøyd med. Holder lenge, skjolder ikke (så langt du bruker en selvbruningsvott!) Lukter helt ok når du smører den på, lukter selvbruning når du skal vaske av det overflødige. Mousse. Jeg bruker St. Tropez mousse og er kjempefornøyd med den. Jeg har prøvd det meste, men det er og blir min favoritt. ♥ Hvor ofte smører dere på kremen?
ReyJu Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Jeg bruker også st.tropez sin mousse. Elsker den! Den gir et veldig fint og jevnt resultat Endret 29. mai 2015 av ReyJu
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Er det denne: http://www.ebay.com/itm/St-Tropez-Self-Tanning-Bronzing-Mousse-50ml-/161031467048?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item257e393028
Gjest Beena Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Er det denne: http://www.ebay.com/itm/St-Tropez-Self-Tanning-Bronzing-Mousse-50ml-/161031467048?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item257e393028 Ja, det stemmer. Jeg hadde ikke turt å kjøpe den fra ebay da, redd for å bli lurt. Koster ikke så veldig mye mer på diverse nettsider(feelunique f.eks) som er endel tryggere! Endret 30. mai 2015 av Beena
Gjest Beena Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Hvor lenge holder fargen med de produktene dere bruker? Og hvor ofte smører dere på? Når jeg har brukt st. tropez bronzing mousse så syntes jeg den har holdt ganske bra, spesielt når jeg har vært flink til å skrubbe i forkant og smøre meg i ettertid med bodylotion. Bruker den ca en gang i uken når det er sommer, men er sikkert veldig individuelt Spørs sikkert litt på utgangspunkt osv.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har tidligere brukt st. tropez bronzing mousse, den som skal smøres på så "skylles bort" i dusjen. Veldig fornøyd med den, pleier å kjøpe den i stor flaske i London. Vurderer å prøve noe nytt i år da Er den mye billigere i London enn i Norge? Anonymous poster hash: 992b8...c35
Gjest Beena Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Er den mye billigere i London enn i Norge? Anonymous poster hash: 992b8...c35 Det var det for noen år tilbake, da syntes jeg også utvalget i norge var lite og dyrt. Er fremdeles billigere å kjøpe fra feelunique enn f.eks blush eller blivakker. Sjekket nettopp og en 120ml flaske koster ca 200kr på feelunique og ca 350kr på blivakker!
Mallimor Skrevet 11. juni 2015 #16 Skrevet 11. juni 2015 Hvor lenge holder fargen med st. tropez? Smitter det av på sengetøy, klær osv?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #17 Skrevet 11. juni 2015 Synes st. Tropez stinker! Og lukten smitter over på klærne selv etter man har dusjet av overskuddsfargen. Anonymous poster hash: 96156...b54
Magnifique Skrevet 11. juni 2015 #18 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Jeg er glad i selvbruning fra Lancôme Ellers liker jeg Dehli & Cleve sin selvbruningskolleksjon. Loréal har også en selvbrunings-gel som gir fin farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå