AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg trenger hjelp! Jeg vil så gjerne få til en fin eyeliner, men jeg ser ut som en panda. Har noen en god tutorial for en som er så håpløs? Og har noen tips om en god eyeliner som er LETT å påføre? 😊Anonymous poster hash: 60f16...e13
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Eyeliner er enkelt med likevel vanskelig å få til bra. Det krever trening! Jeg syns det er så fint med eyeliner så jeg begynte å se tutorials på youtube for å få det til. Det var der jeg lærte at det finnes flere måter å legge eyeliner på og at enkelte stiler passer enkelte typer øyne og andre ikke. Mine beste tips her: Søk på youtube etter "eyeliner tutorial" og finn en vlogger som likner deg. Dersom du er norsk, ikke velg deg en "lærer" med asiatiske øyne (og omvendt. Kjøp deg en eyeliner og prøv deg frem. Det fine med eyelinere er at du kan få til godt resultat med helt OK produkter. Både Isadora, l`Oreal, bodyshop og maybelline har helt fine eyelinere. Tusjeyeliner er enklrere å bruke, dip-liner litt vanskelig. Søk det opp så ser du hva det er. Begynn å bruk eyeliner hver dag. Tren deg på det, og begynn heller i det små. Jeg begynte med en tynn linje langs hele øyelokket som jeg duset ut med litt øyenskygge. Etterhvert fant jeg ut at siden jeg har runde og litt store øyne, kler jeg best å legge "tyngdepunktet" på ytterkanten med en klassisk "cat-liner". Du kan godt søke "eyeliner cat eyes" eller "eyeliner round eyes" om du er likedan, jeg fant i allefall mange gode videoer. Dette er litt smak og behag men jeg syns som hovedregel at svart eyeliner blir for hardt litt blå øyne. Jeg har lyseblå øyne og bruker utelukkende brun eyeliner. For tiden bruker jeg Zero-smugde eyeliner fra Estee Lauder. Lykke til! Anonymous poster hash: 39c58...8c0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Sjekk ut appen dom heter Pinterest, søk eyeliner og du kan få bilder, video og guide til hvordanAnonymous poster hash: 245db...6a2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Eller bare youtube. Mye bedre! Anonymous poster hash: 0b8eb...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå