Gå til innhold

Flere som føler seg som en idiot på nettdatingsider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nettdating er ikke en naturlig greie synes jeg. Jeg tror jeg ser ok ut og får en del respons der inne men å faktisk ta det skrittet å møte noen er utrolig vanskelig. Å det å kalle ting "en date" gjør jo ting enda værre!!!!

Anonymous poster hash: baf98...430

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Anonymous poster hash: edd7f...a3b
AnonymBruker
Skrevet

Så sant som det er sagt.

Anonymous poster hash: 66ba4...83e

Skrevet

Er helt enig med deg egentlig, synes ikke det er et naturlig sted å skulle treffe noen. Men i mitt tilfelle så endte eg opp med å prøve, og det angrer eg ikke et eneste sekund på :) Startet med en fin date med en søt jente på sukker.no, har nå vært sammen i 1 1/2 år :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe fan jeg heller uten at jeg føler meg som en idiot. Synes det er greiest å treffe jenter på utesteder.

Anonymous poster hash: 75712...439
  • Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg gjorde det i begynnelsen, men da jeg så hvor stor respons jeg fikk fra menn så gikk det over. Nå har jeg "heldigvis" sluppet å møte alle fyrene jeg har pratet med siden jeg fant en fyr der inne rimelig fort, traff han og vi holder på ennå :)

Skrevet

Javisst.

Burde kanskje presisere at jeg føler meg enda mer idiotisk på utesteder og slikt. :P Nettdating er ikke så kult, men bedre enn alternativene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mer respons av menn når jeg er ute, men da er det jo kanskje bare sex de er ute etter.. men på Sukker får jeg knapt svar på meldinger jeg sender. Har hatt noen dates via Tinder, men ikke truffet blink der heller.

Men. Jeg har en innstilling om at det er mest for gøy. Selv om jeg gjerne vil ha kjæreste så tar jeg det ikke såå seriøst på første date. Det er jo stort sett hyggelig å møte nye mennesker.

Anonymous poster hash: e33d7...c82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...