Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva lønn hos specsavers/brilleland for en butikkmedarbeider der, ligger på?

Anonymous poster hash: 5e3b2...390
AnonymBruker
Skrevet

dytt

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje høre med dem..? Hvordan skal noen på kg kunne vite dette, men mindre man jobber der?

Anonymous poster hash: c3b9b...ab5

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje høre med dem..? Hvordan skal noen på kg kunne vite dette, men mindre man jobber der?

Er jo nettopp derfor jeg spør da.... Regner med at det finnes et menneske her inne som jobber der..

AnonymBruker
Skrevet

Er jo nettopp derfor jeg spør da.... Regner med at det finnes et menneske her inne som jobber der..

Hvorfor regner du med det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vell som om du jobber i en vanlig butikk, finnes sikkert noen oversikt over salg/service lønn.

har du jobbet innenfor salg før så har du vell opparbeidet litt også, og da vil du jo få mer.

Anonymous poster hash: e5bd0...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor regner du med det?

Herregud, jeg tok sjangsen på å spørre her! Slutt å kverulere så jævlig

AnonymBruker
Skrevet

Det er vell som om du jobber i en vanlig butikk, finnes sikkert noen oversikt over salg/service lønn.

har du jobbet innenfor salg før så har du vell opparbeidet litt også, og da vil du jo få mer.

Anonymous poster hash: e5bd0...2ba

Ja, men ikke alle butikker følger tariff.. Hadde en lusen lønn under tariff forrige stedet jeg jobbet. Derfor jeg lurte på om noen her kanskje jobbet i en av butikkene og hadde litt peiling på hva jeg kan forvente:)

Ts

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Specsavers følger ikke tariff. Det kommer ann på hvilken butikk man jobber i. Jeg har selv jobbet som selger i 14 år. Og har da hos mine tidligere arbeidsgivere fått full ansiennitet og tariff. Hos specsavers får jeg 165 kr I timen. Så det kommer ann på hvem du jobber for.

Anonymous poster hash: 094cf...9c8

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ja, og om du har bachelor kan du tjene mellom 350 000 - 400 000. Men som vanlig assistent tror jeg det blir mindre enn 150. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...