AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Det skjærer i ørene og dette er fakta: jeg er faktisk redd for at trommehinnene mine skal bli skadet. Men hvordan i all verden skal jeg si ifra på en slik måte at hun ikke blir sint? Jeg har prøvd en gang før og det hele endte opp med en svær unødvendig krangel og det ble sure miner i flere uker etterpå :/ Anonymous poster hash: e191d...37b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Da har du prøvd. Leave it. Alternativt hold for ørene neste gang. Det burde gi et signal. Anonymous poster hash: 62c2b...56d
Taklampe Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Hun klarer nok ikke å styre latteren sin. Jeg klarer ihvertfall ikke det.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Hun klarer nok ikke å styre latteren sin. Jeg klarer ihvertfall ikke det. Kan sikker jobbe med det, om du vil. Anonymous poster hash: 62c2b...56d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Kan sikker jobbe med det, om du vil. Anonymous poster hash: 62c2b...56d Men hvorfor i alle dager skal man "jobbe med det"? Latter i hverdagen må vel være noe av det beste som finnes!!!! For meg handler det mer om HVORFOR folk ler -og er det med godt hjerte nei da kan jeg ikke forestille meg hvorfor man skulle begrense seg... Anonymous poster hash: d15a2...c05
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Du kan holde deg for ørene og følge med på norskundervisningen heller. Klasse.....venninne. Anonymous poster hash: 98f99...6bc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Men hvorfor i alle dager skal man "jobbe med det"? Latter i hverdagen må vel være noe av det beste som finnes!!!! For meg handler det mer om HVORFOR folk ler -og er det med godt hjerte nei da kan jeg ikke forestille meg hvorfor man skulle begrense seg... Anonymous poster hash: d15a2...c05 Om det skjærer i ørene på andre når man ler, sier det seg vel selv...? Anonymous poster hash: 62c2b...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå