Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vektnedgang ser kroppen dessverre ikke ut i måneskinn. Jeg ser for første gang frem til sommeren med en viss misnøye, for hvordan kler man seg når alt henger og slenger?

Jeg er veldig glad i sol på kroppen og selv når jeg var feit var singletter med tynne stropper og passe korte shortser en favoritt. Men nå kan jeg rett og slett ikke gå med lårene bare. Jeg har kjøpt en del kjoler til midt på låret/over knærne i det siste, men hva gjør jeg med de når strømpissesongen er forbi? Og shorts? Må bli lange shortser og piratbukser da?

Jeg er ikke noe glad i maxikjoler og andre flagrende gevanter som jeg ser for meg er dekkende.

For å vise litt om hva jeg snakker om så legger jeg vet et bilde av overarmen min. Det er samme ståa på mage og lår. Så det ser altså ikke særlig bra ut når alt er i fri flyt.

post-210-0-84160800-1432296737_thumb.jpg

post-210-0-28144100-1432296748_thumb.jpg

Skrevet

Og når det er sagt, så er budsjettet begrenset. Jeg har byttet ut garderoben mer eller mindre tre ganger allerede, inkludert sko ... *blakk*

Gjest Tigress
Skrevet

Eg må vel seie at eg ikkje synest det der såg så ille ut, då. Men, det handlar vel minst like mykje om kva du kjenner deg vel med, også?

Eg brukar å oppmode til knelange skjørt, eg. Om du slit med at låra gnissar (det gjer av og til eg) så kan ein då bruke ei "sykkelbukse" under, eller hald-inn. Sjekk kva dei har av bomullskjolar på den lokale UFF eller Fretex. UFF Underground i Oslo har utruleg mange flotte bomullskjolar med litt erme. Og så er det som oftast ganske rimeleg.

Men hey - kudos for vektnedgang, då, du har vore superflink! (Om du eigentleg har vore sjuk, må du orsake entusiasmen, altså, det var verkeleg godt meint!)

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Ikke ille er nå å ta litt snilt i, hehe. Armen er jo nesten dobbel i bredde pga alt det løse. :P

Blondetopper med noe under var smart. Jeg er egentlig ikke så blondete av meg, men hvitt om sommeren til f.eks dongeri er jo fint.

Skjørt tror jeg utgår, grunnet magen er det best med kjoler som går rett ned og det trives jeg i også. Funker det med sykkelshorts under altså? Vil ikke det synes? Altså blir ikke det seendes litt teit ut når man sitter og slikt når kjolen blir kortere på låret?

Gjest Tigress
Skrevet

Funker det med sykkelshorts under altså? Vil ikke det synes? Altså blir ikke det seendes litt teit ut når man sitter og slikt når kjolen blir kortere på låret?

Veit ikkje heilt, men trur det skulle funke greitt om kjolen faktisk går heilt til knærne, altså. Men du må nok rekne med å måtte dandere kjolen litt når du sitt!

Skrevet

En ganske kort sykkeshorts bare om du har problem med gnissing?

Ellers; hva med ikke maxi kjoler men slike som går til rett under kneet? Er moderne nå og ser behagelig og kult ut! Ala disse:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/selected-femme-796/sfviona-dress-796890-7914/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/rutcircle-540/price-rankel-dress-542341-7773/

Kan jo pyntes både opp og ned:

Ned; converse, flate sandaler, caps, denimjakke eller annet over..

Opp; statementsmykke, litt hæl på sandalene, en blazer..

Eller en miks av noen av disse!

Skrevet

Ser for meg at jeg må være helt porselensdukke, hehe. Ingen av kjolene mine går helt til knærne, jeg er stuttjukk nok som det er om jeg ikke skal bidra mer til det bildet, hehe. Aaah, at det skal være så vanskelig.

Skrevet

Ser for meg at jeg må være helt porselensdukke, hehe. Ingen av kjolene mine går helt til knærne, jeg er stuttjukk nok som det er om jeg ikke skal bidra mer til det bildet, hehe. Aaah, at det skal være så vanskelig.

Jeg tror ikke du er tykk. Du er bare litt ukomfortabel i egen hud, og må endre litt ditt eget syn på ting :)

Så lenge du kjøper ting i rett størrelse til din kropp, og kjøper ting du synes er fint før du tar det på og behagelig når du tar det på tror jeg du vil se kjempefin ut! :) Husk, du har nådd et kjempemål! Feire deg selv med det, det er sikkert bare litt uvant enda!

• Liker 1
Skrevet

Takk. Jumpsuit har ikke slått meg. Kanskje jeg må prøve en. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klær i linmateriale

Anonymous poster hash: 4440f...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...