AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg begynner i stilling 01.08. Lønningsdag er 15.08. Er det vanlig at jeg da vil få betalt full lønn for august, eller må jeg vente til september før jeg får første lønning? Hva er vanlig? Hvordan fungerer det med feriepengegrunnlag til juni? Jeg vil vel få utbetalt mindre enn vanlig lønn, da jeg ikke har tjent opp særlig med grunnlag. Er heldigvis ansatt i samme kommune fra før, så det vil jo hjelpe litt. Jeg er jo tvunget til å ta ut all ferie. Anonymous poster hash: a659c...ecf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Du får full lønn for august. Anonymous poster hash: 15125...0ce
Gjest Vampen Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Jeg begynner i stilling 01.08. Lønningsdag er 15.08. Er det vanlig at jeg da vil få betalt full lønn for august, eller må jeg vente til september før jeg får første lønning? Hva er vanlig? Hvordan fungerer det med feriepengegrunnlag til juni? Jeg vil vel få utbetalt mindre enn vanlig lønn, da jeg ikke har tjent opp særlig med grunnlag. Er heldigvis ansatt i samme kommune fra før, så det vil jo hjelpe litt. Jeg er jo tvunget til å ta ut all ferie. Anonymous poster hash: a659c...ecf Du får full lønn, og får også det i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå